Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.03.2012, 19:09   #1
Piki
 
Piki's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 189
Motocykl: RD07a
Piki jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 23 godz 18 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Daroo Zobacz post
tak wiem ale u mnie jak smigalem ciagle po lasach to wskaznik był na połowie a tylko jak wyjechalem na czarne to spadło do min i tak sie trzymało.
U mnie jest tak samo, ale zawsze myślałem, że tak być powinno. Normalna temperatura pracy jest zdaje się tuż powyżej pierwszego odcinka na podziałce, to jest bardzo neiwielka różnica między zimnym, a już rozgrzanym. W czasie normalnej jazdy chłodzi się powietrzem i utrzymuje na tym poziomie. Jak jeździsz w korku czy po terenie silnik się nagrzewa i wskazówka skacze powoli w górę. Jak dochodzi do około połowy załącza się wentylator i utrzymuje ją na tym poziomie.

Tak mi to ktoś wytłumaczył i ja się tym nie niepokoję
Piki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2012, 19:40   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Hwarang Zobacz post
Normalna temperatura pracy jest zdaje się tuż powyżej pierwszego odcinka na podziałce. Jak dochodzi do około połowy załącza się wentylator i utrzymuje ją na tym poziomie.
A dokładniej ok 1/3 skali.
Włączenie wentylatora ok 2/3-3/4 oczywiście kazdy czujnik i wskaźnik może mieć nieznacznie inne wskazania.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2012, 22:24   #3
Evvil
 
Evvil's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
Evvil jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
Domyślnie

No u mnie przed remontem silnika latem w korku to wskazówka szybowała do 4/5 skali i troszkę powyżej i wtedy załączał się wiatrak, oczywiście po ruszeniu powietrze chłodziło go tak mniej więcej do 1/3 - 2/5 skali... No ale u mnie to wogóle trochę dziwy się działy... Jak Szparaq odda mi moją Afrę to sprawdzę chętnie czy jest jakaś różnica (chociaż nie wiem dlaczego miałaby być skoro to termostat raczej)...
Evvil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydolność alternatora/układu ładowania. CzarnyEZG Układ elektryczny i zapłonowy 7 22.04.2014 20:37
Odpowietrzenie mihoo Uklad paliwowy i wydechowy 10 18.11.2012 10:53
Olej w zbiorniczku wyrównawczym ukladu chłodzenia panzer Układ chlodzenia 5 12.07.2012 00:29
Rurki - jakie kupić i jak poprowadzić (odpowietrzenie baku, przelewow benzynki, odpowietrzenie gaźników )? abrasadera Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.10.2010 23:29
Bak odpowietrzenie Ciapek Uklad paliwowy i wydechowy 7 17.08.2009 11:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.