![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Wałbrzych
Posty: 154
Motocykl: RD04
Przebieg: 99999
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 18 godz 1 min 33 s
|
![]()
No i ja dołączam do postu - wczoraj po offroadowych przebojach tez mi zegar przestal kręcić. Objaw byl taki, że wpierw licznik wskazywal mi duzo zanizona prędkość, aż wkoncu calkiem przestal dzialac. Zdemontowalem to ustrojstwo i okazalo się że zmieliło teflonową zębatkę (slimak obracal sie z duzym oporem). Ale nie calkiem zniszczylo zebatke, zmielilo dolną część ząbków. Widać, zębatka nie pracowala srodkiem ząbków. Takze górny brzeg ząbków jeszcze istnieje - zeszlifowalem więc zębatkę teflonową tak, aby głębiej wchodzila w obudowę slimaka i aby zazębiała zdrowymi zębami o slimaka. Narazie sprawdzalem na sucho - to dziala. Ale jak bedzie podczas jazdy to sie okaze. Najwyzej - nowa zębatka...
Ale jedno mnie zastanawia - piszecie o jakis podkladkach tutaj? Co to za podkladki? U mnie zadnych nie bylo... PS. czy da sie jakos wyjąć slimaka z obudowy? (tego metalowego).
__________________
Pozdrawiam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
Proszę bardzo:
slimak.JPG Ślimak jest nierozbieralny. Jeżeli zębatka stanęła, to wypustki którymi jest napędzana od koła też są zjechane, czyli trzerba pomyśleć o nowej. Sprawdź linkę, ostatnio przez nią zostały ścięte owe wypustki, zębatka po 9kkm wyglądała jak nowa.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. Ostatnio edytowane przez MaRP : 09.09.2008 o 11:28 |
![]() |
![]() |