|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Zielona Góra
Posty: 216
Motocykl: 950 SE
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 30 s
|
![]()
Majki proponuję jeszcze przy naszym wzroście 190-195 cm obniżane o 3 cm podnóżki od motobau.de
Podnóżki są dodatkowo szersze i mocniejsze od standardowych. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Ale to niesie za sobą pewne niekorzystne konsekwencje: w głębokiej koleinie szybciej się zaklinuje moto i noga jest niżej, czyli częściej może o coś zahaczyć. Ja akurat bym nie zmieniał prześwitu w terenie i do tego te 139ojro...za mniejszą kasę przerobię kanapę na wyższą i może trochę bardziej wygodną.
![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
![]()
AFAIK obnizenie podnozkow to bardzo powazna ingerencja w pozycje jezdzca na moto a co za tym idzie 'wlasciwosci jezdne' motocykla.
mysle ze takie zmiany powinny byc dobrze przemyslane i to przez kogos, kto dobrze ogarnia temat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |