|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Zielona Góra
Posty: 216
Motocykl: 950 SE
Online: 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 30 s
|
Majki proponuję jeszcze przy naszym wzroście 190-195 cm obniżane o 3 cm podnóżki od motobau.de
Podnóżki są dodatkowo szersze i mocniejsze od standardowych. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Ale to niesie za sobą pewne niekorzystne konsekwencje: w głębokiej koleinie szybciej się zaklinuje moto i noga jest niżej, czyli częściej może o coś zahaczyć. Ja akurat bym nie zmieniał prześwitu w terenie i do tego te 139ojro...za mniejszą kasę przerobię kanapę na wyższą i może trochę bardziej wygodną.
No i jak niższe podnóżki to trzeba by coś porzeźbić z dźwignią hamulca, bo będzie za wysoko, a ori regulacja jest uboga.
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
AFAIK obnizenie podnozkow to bardzo powazna ingerencja w pozycje jezdzca na moto a co za tym idzie 'wlasciwosci jezdne' motocykla.
mysle ze takie zmiany powinny byc dobrze przemyslane i to przez kogos, kto dobrze ogarnia temat. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |