|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
Znaczki raczej nic nie przykryły.
Olek - szukałem , szukałem i znalazłem , mam tego Haynesa wypalonego na płycie jako PDF. Jak chcesz to mogę Ci sprezentować, albo podjedziesz do mnie na Natolin, albo w niedziele na bajzlu , albo kiedyś tam u Huberta. co do gwintów to prawda, są bardzo kiepskiej jakości, ja miałem pourywane kilka w cylindrze i w głowicy, nie mogłem odpowiednio jej dokręcić i wydmuchiwało mi uszczelkę pod głowicą. Rozwiązałem to tak że zamiast śrub miałem dorobione u tokarza odpowiedniej długości szpilki. Szpilki były wklejone w cylinder a od góry poszły nakrętki, wszystko oczywiście z odpowiednio twardego materiału, działało i to bardzo dobrze ![]() co do zadupka , nie przypominam sobie abym miał coś wzmacniane (mogę nie pamiętać) , a przejechałem tak traskę 1200Km i to w 2 osoby
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r Ostatnio edytowane przez KML : 13.03.2012 o 19:48 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 25
Motocykl: RD03
Online: 1 dzień 2 godz 10 min 54 s
|
Hej,
Temat znany i lubiany ![]() Tak się składa, że oprócz RD03 mam również XR 400 oraz XL 600 LM, brat właśnie się przesiadł z XR 650 R na UWAGA............. XR 400. 400 jest o niebo lepsza w teren od 650.. W każdym calu. 650 przewagę ma tylko na długich szutrach. Różnica masy i położenia środka ciężkości jest kolosalna! przy zakupie zarówno 400 jak i 650 należy się liczyć z remontem. U nas zawsze tak się robi, że jak przyjeżdża sprzęt do stajni to od razu idzie na stół. Z reguły kończy się na nowym tłoku, przycierce zaworów i wymianie łańcucha nierządu. W 400 taki remont nie jest drogi. 4 sezony temu w swojej zrobiłem dokładnie taki remoncik i od tego czasu przejechałem ok 30.000 km swoją 400 i nie bierze grama oleju, chodzi jak zegarek. Nie pomyliłem się z tym 30.000.. i nie zgadzam się z opiniami, że 400 nie nadaje się w trasy. 500 km dziennie robiłem szutrami, lasami itd i da się jechać. Jeżeli chodzi o asfalty to problem jest innego typu - opony.. Nie ma opon 50x50, które prowadzą się dobrze na jakiejkolwiek nawierzchni.. Ja używam opony MITAS C16 - typowo terenowe, ale twarde i wytrzymują dzielnie przeloty po asfaltach. Wracając do 650 - bo tam też robiłem remont. Jest dużo droższy.. Wymieniałem bratu tłok, korbę, łańcuch rozrządu, robiona była głowica itd. Mimo to, brat po zrobieniu kilkuset kilometrów i próbach na 400 wybrał 400! XL 600 LM to już w ogóle inna bajka.. W teren to nie bardzo.. To do jazdy po bezdrożach jako kompan dla Afri się nadaje ![]() 650 zaraz pewnie pójdzie pod młotek, więc jakby ktoś chciał wyremontowaną sztukę to proszę o kontakt, jakby ktoś potrzebował jakiś porad odnośnie tych silników to również służę pomocą. Polecam swój warsztat EXFAN - Kostrzyn Wlkp. Oczywiście ważna w powyższym jest definicja słowa "teren" ![]() pozdro |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Subiektywne porównanie DRZ WRF | zombi | Inne - dyskusja ogólna | 64 | 05.07.2013 22:47 |
| porównanie - plusy i minusy kasków ... | yarecky2000 | Kaski | 73 | 15.09.2009 23:06 |