Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.03.2012, 19:32   #1
KML
 
KML's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
KML jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
Domyślnie

Znaczki raczej nic nie przykryły.

Olek - szukałem , szukałem i znalazłem , mam tego Haynesa wypalonego na płycie jako PDF.

Jak chcesz to mogę Ci sprezentować, albo podjedziesz do mnie na Natolin, albo w niedziele na bajzlu , albo kiedyś tam u Huberta.



co do gwintów to prawda, są bardzo kiepskiej jakości, ja miałem pourywane kilka w cylindrze i w głowicy, nie mogłem odpowiednio jej dokręcić i wydmuchiwało mi uszczelkę pod głowicą.
Rozwiązałem to tak że zamiast śrub miałem dorobione u tokarza odpowiedniej długości szpilki.
Szpilki były wklejone w cylinder a od góry poszły nakrętki, wszystko oczywiście z odpowiednio twardego materiału, działało i to bardzo dobrze


co do zadupka , nie przypominam sobie abym miał coś wzmacniane (mogę nie pamiętać) , a przejechałem tak traskę 1200Km i to w 2 osoby
__________________
BMW R1150R
Jawa 250 353 `58r

Ostatnio edytowane przez KML : 13.03.2012 o 19:48
KML jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.03.2012, 11:15   #2
Jaszczur


Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 25
Motocykl: RD03
Jaszczur jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 2 godz 10 min 54 s
Domyślnie

Hej,

Temat znany i lubiany

Tak się składa, że oprócz RD03 mam również XR 400 oraz XL 600 LM, brat właśnie się przesiadł z XR 650 R na UWAGA............. XR 400.

400 jest o niebo lepsza w teren od 650.. W każdym calu. 650 przewagę ma tylko na długich szutrach. Różnica masy i położenia środka ciężkości jest kolosalna!

przy zakupie zarówno 400 jak i 650 należy się liczyć z remontem. U nas zawsze tak się robi, że jak przyjeżdża sprzęt do stajni to od razu idzie na stół. Z reguły kończy się na nowym tłoku, przycierce zaworów i wymianie łańcucha nierządu. W 400 taki remont nie jest drogi. 4 sezony temu w swojej zrobiłem dokładnie taki remoncik i od tego czasu przejechałem ok 30.000 km swoją 400 i nie bierze grama oleju, chodzi jak zegarek.

Nie pomyliłem się z tym 30.000.. i nie zgadzam się z opiniami, że 400 nie nadaje się w trasy. 500 km dziennie robiłem szutrami, lasami itd i da się jechać. Jeżeli chodzi o asfalty to problem jest innego typu - opony.. Nie ma opon 50x50, które prowadzą się dobrze na jakiejkolwiek nawierzchni.. Ja używam opony MITAS C16 - typowo terenowe, ale twarde i wytrzymują dzielnie przeloty po asfaltach.

Wracając do 650 - bo tam też robiłem remont. Jest dużo droższy.. Wymieniałem bratu tłok, korbę, łańcuch rozrządu, robiona była głowica itd. Mimo to, brat po zrobieniu kilkuset kilometrów i próbach na 400 wybrał 400!

XL 600 LM to już w ogóle inna bajka.. W teren to nie bardzo.. To do jazdy po bezdrożach jako kompan dla Afri się nadaje

650 zaraz pewnie pójdzie pod młotek, więc jakby ktoś chciał wyremontowaną sztukę to proszę o kontakt, jakby ktoś potrzebował jakiś porad odnośnie tych silników to również służę pomocą. Polecam swój warsztat EXFAN - Kostrzyn Wlkp.

Oczywiście ważna w powyższym jest definicja słowa "teren"

pozdro
Jaszczur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Subiektywne porównanie DRZ WRF zombi Inne - dyskusja ogólna 64 05.07.2013 22:47
porównanie - plusy i minusy kasków ... yarecky2000 Kaski 73 15.09.2009 23:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.