Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.03.2012, 22:37   #1
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Ogólnie było już o tym na forum że małe żółte rączki dały trochę za mocny alternator do afri. Dlatego też lubią się przykopcić styki na kostkach i regulator spalić. Dlatego bez względu na rodzaj posiadanego akumulatora polecam jazde na światłach by odciążyć regler. Po za tym aku (żelowe czy kwasiak) też się nie ładuje cały czas, przychodzi momen w którym będzie naładowane na full i cały prąd którego moto nie zużyje (do podtrzymania pracy silnika i akcesoriów) idzie w masę i jest przerabiane na ciepło. Przez 3 lata używam reglera jednego i dale działa jak należy
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator RD04 wymiary Poncki Układ elektryczny i zapłonowy 35 23.05.2017 18:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.