![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ogólnie było już o tym na forum że małe żółte rączki dały trochę za mocny alternator do afri. Dlatego też lubią się przykopcić styki na kostkach i regulator spalić. Dlatego bez względu na rodzaj posiadanego akumulatora polecam jazde na światłach by odciążyć regler. Po za tym aku (żelowe czy kwasiak) też się nie ładuje cały czas, przychodzi momen w którym będzie naładowane na full i cały prąd którego moto nie zużyje (do podtrzymania pracy silnika i akcesoriów) idzie w masę i jest przerabiane na ciepło. Przez 3 lata używam reglera jednego i dale działa jak należy
![]() Pozdro |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator RD04 wymiary | Poncki | Układ elektryczny i zapłonowy | 35 | 23.05.2017 18:55 |