Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.03.2012, 13:20   #1
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
Domyślnie

nie od żelowego tylko od brudu

żelowy jest dla takich mikrusów jak ja co często gniotą baki w moto i inne elementy wystające z motocykla...


no i jaki lans !
no i prawdziwych żelówek w tej cenie nie ma
tylko quasi żelówki - znaczy baży galaretka
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.03.2012, 16:41   #2
Wojak
Banned


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
Wojak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
Domyślnie

Next22 Uzasadnij swą wypowiedź bo nie bardzo rozumiem co to ma do rzeczy
a chce konkretnie przetestować swoje rozwiązanie tak żebym z czystym
sumieniem mógł je komuś polecić
Wojak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.03.2012, 19:48   #3
next22


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 852
Motocykl: TA
next22 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 21 godz 51 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Wojak Zobacz post
Next22 Uzasadnij swą wypowiedź bo nie bardzo rozumiem co to ma do rzeczy
a chce konkretnie przetestować swoje rozwiązanie tak żebym z czystym
sumieniem mógł je komuś polecić
Nie umiem tłumaczyć ale spróbuje :
Alternator w motocyklach nie lubi pracować nie obciążony
A takie akumulatory ładuje się minimalnym prądem więc nie będą wystarczającym obciążeniem dla pracującego alternatora
A cały nie zużyty prąd regulator musi zamienić w ciepło
next22 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.03.2012, 20:26   #4
Wojak
Banned


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
Wojak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
Domyślnie

Akumulatory można ładować różnym prądem... i takim o mniejszym
i takim o większym natężeniu Maksymalny prąd bezpiecznego ładowania
tego akumulatora wynosi 4,2A Wnioskuję z tego ,że akumulator ten jest
w stanie przyjąć taki prąd z regulatora. Pozostaje więc pytanie o to jakie
maksymalnie natężenie podaje regler i jakie może przyjąć akumulator
kwasowy. Ale tut moja wiedza przeogromna nie jest wiec niech ktoś
mądrzejszy się wypowie a ja poczytam
Wojak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator RD04 wymiary Poncki Układ elektryczny i zapłonowy 35 23.05.2017 18:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.