![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Gdynia/Warszawa
Posty: 123
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
![]() Online: 4 dni 13 godz 57 min 15 s
|
![]()
własnie nie widać żeby gdzięś była przetarta izolacja...
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
|
![]()
Rozbierz jeden z kierunków i podepnij na krótko nową masę (-) . Masę podłącz gdzieś z ramy , albo z aku..... do miejsca gdzie styka się z żarówką . Nie pomyl z +
Tak na szybko wychodzi , że masa zanika . napisz jaki był obiaw |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Problem z serduchem RD 07a | Belfegor | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 16.04.2012 11:37 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |
Problem z awaryjnymi (kierunkami) | rufus11 | Wszystko dla Afryki | 4 | 06.06.2009 22:44 |