![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
Pod 85 i 86 musisz mieć podpięty sygnał np ze stacyjki, do jednego plus, do drugiego masa, jeżeli tam się pojawi prąd to elektromagnes zapnie drugi obwód , czyli 30 i 87.
85 i 86 jest załączane przez Ciebie (może to być np jakiś przełącznik lub właśnie stacyjka), w obwodzie 30 i 87 podpinasz odbiorniki czyli zapalniczkę, manetki itd itp. (tutaj podpinasz tylko + a masę dajesz odbiornikom stałą), Przyjrzyj się rysunkowi na obudowie przekaźnika , prostokąt to elektromagnes , jak mu dasz + i - to przyciągnie tą odstającą kreskę i zapnie obwód górny czyli 30 i 87 Nie wiem czy mnie zrozumiałeś :P O tu znalazłem jeszcze mój stary rysunek , jak ja mam to podłączone u siebie: ![]()
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r Ostatnio edytowane przez KML : 01.03.2012 o 21:08 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
przekażnik 30A DO startera | ramoneza | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.04.2012 21:22 |
Przekaźnik rozrusznika | Bartas | Układ elektryczny i zapłonowy | 23 | 20.03.2012 12:48 |
Jaki przekaźnik? | amnonim | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 04.11.2009 13:42 |