Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.02.2012, 12:57   #1
hans
 
hans's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Krk-NH
Posty: 381
Motocykl: XT 600E stage 2
hans jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 11 s
Domyślnie

przerabialem temat: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=11377
__________________
Każdy dobry uczynek zostanie ukarany.
Przykładnie.
------------------------------------------------------------------

chroń mnie Boże przed przyjaciółmi,
z wrogami poradzę sobie sam...
------------------------------------------------------
Mój ból głowy, moja skrucha,
Moje kiszki, moja franca,
Moja wreszcie groza ducha,
Gdy Kostucha rwie do tańca!
hans jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2012, 18:59   #2
Kupek


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 361
Motocykl: CRF1100
Przebieg: ???
Kupek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 17 godz 14 min 14 s
Domyślnie

Poszedłem dalej (nie ja w zasadzie - tylko kolega, bo gdybym ja się brał za rozbiórkę to po złożeniu zostałaby mi pewnie połowa śrubek), i już wiem że ta austriacka afryka z '96 to jednak 07 jest. Jeno nie wiem co poprzedni właściciel Austriak chciał osiągnąć mając jeden króciec ze zwężką, a jednocześnie dysze 135 i 138 . Gaźniki są czyste, wsadziłem już króćce oryginały hondowskie, dysze zostawiłem. Sprężanie po regulacji zaworów może bez rewelacji - ale znacznie lepsze niż przy pierwszej próbie - teraz na zimnym mam 9,8 i 10,5. Już nie mogę się doczekać jak to zagra na wiosnę .
Pozdrawiam.

PS. Miał ktoś problemy z odkręceniem tego lewego dekla do regulacji? Bo nam nie udało się go odkręcić.

Ostatnio edytowane przez Kupek : 24.02.2012 o 23:33 Powód: PS nieaktualny, doczytałem na starym forum.
Kupek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.02.2012, 10:35   #3
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 1 min 41 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał nonek Zobacz post
Jeno nie wiem co poprzedni właściciel Austriak chciał osiągnąć mając jeden króciec ze zwężką, a jednocześnie dysze 135 i 138 . Gaźniki są czyste, wsadziłem już króćce oryginały hondowskie, dysze zostawiłem.
Błąd, że zostawiłeś ten rozmiar dysz!!! Są nieprawidłowe do króćców bez zwężki. Zobacz w manual'u jakie dysze powinny siedzieć w tej wersji? Chyba, ze celowo chcesz żeby spalanie było w granicach 7-8L
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
króćce ssące do 07 - od czego pasują? hans Uklad paliwowy i wydechowy 14 07.04.2019 17:53
Króćce xralf Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 11.02.2014 11:19
króćce dolotowe do gaźników Mroq Uklad paliwowy i wydechowy 10 04.07.2008 09:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.