![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 857
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
![]() Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 14 min 9 s
|
![]()
Namówiliście mnie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Żałować nie będziesz , szkoda tylko że są drogie a nikt nie robi prawdziwego zamiennika tylko warczyrury.
Dodam że po zamontowaniu , próby dynamicznego ruszenia ( bez jakiegoś podrywania przodu) skutkowały czarnym śladem na betonowej nawierzchni spod tylnej Sahary i to niemal z wolnych obr. Na oryginalnym wydechu tak chętnie tego nie robiła. Po pierwszych parudziesięciu km z leonem nie widziałem możliwości powrotu do oryginału....... to jest podróż w jedną stronę.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2012 o 10:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Jak moja AT miała jeszcze kompresję, tooo
![]() Warto. Też nie wyobrażam sobie powrotu do serii. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wydech do Afri | Jumper | Wszystko dla Afryki | 33 | 10.07.2012 20:52 |