Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.02.2012, 22:52   #1
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,424
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 2 godz 41 min 11 s
Domyślnie

Chciałem mieć wydech wysoko i raczej tak zostanie ;]

Obiecany film:


Do porównania oryginał:


Z wrażeń po dzisiejszych testach ulicznych. Moto straciło moment około 3 tys, ale za to nie szapie przy 2tys obr i od 5tys do czerwonego pola zbiera się o wiele lepiej. Na pewno trzeba przeregulować gaźniki i zrobić jeszcze testy z db-killerem ;]

Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 12.02.2012 o 23:09
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.02.2012, 00:41   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Jak straciło moment do 3000 RPM to nic już na to nie poradzisz
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydech do Afri Jumper Wszystko dla Afryki 33 10.07.2012 20:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.