| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Koszalin 
					
				
				
					Posty: 1,029
				 
Motocykl: LC8 ADV była rd07 
Przebieg: do uzgo 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			MAnetki jesli oxford to tylko ze sterownikiem w wersji v7a. Jest to poprawiony sterownik z którym nie miałem zadnych problemów, Miałem we wczesniejszym moto i teraz tez czekają juz takie same do afry.  
		
		
		
		
		
		
		
	Podłączałem pod aku przez przekaznik sterowany plusem z postojówki przedniej. Takie podłaczenie ułatwia operowanie sterownikiem: Odpalamy manetki tylko po przekreceniu stacyjki i właczeniu swiateł. niema problemu ze spadkami napiecia przy włączaniu swiateł. Nie uda nam sie zostawić moto z właczonymi manetkami przez co nie rozładujemy aku. Najwiekszym plusem jest to ze przy takim podłaczeniu mamy mozliwosc zmniejszenia grzania na minimum wyłączając na sekunde swiatła. Odpalamy moto światła manetki na 100 % i jedziem.... jak juz w łapki pazy to wystarczy ruch lewym palcem i mamy ustawione na minimalny poziom grzania. To wg mnie najlepszy sposób podłaczenia.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| inne cóś Cagiva Canon 500 ..pytanie o opinie | puntek | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 06.05.2011 21:19 |