![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Tylko DR 650 SE ma strasznie tapczanowaty zawias.. choć czytałem tutaj że da się z tym coś zrobić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Uważam że TT to fajny motocykl do lajtowego enduro , ale nie do pałowania , chłodzony wiatrem . Za zdrową ttkę trzeba odpowiednio zapłacić , ta z linku jest bardzo tania . Jest kilka szczegółów na które należy zwrócić uwagę , mechanicznie prosta i bezproblemowa jednostka która długo jeździ jak jej czegoś nie braknie , małym nakładem finansowym można przygotować pod dalsze wypady off . Miło wspominam tt i ttr , trochę nimi pojeździłem , to taki spokojny , niezawodny sprzęt dla emerytów . Każdy seryjny motocykl , oprócz niektórych pomarańczy ma do dupy seryjne zawieszenie , jeśli podnosisz porzeczkę wyżej niż powiesił ją konstruktor
![]()
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wysokość, a obroty | Wójcik | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 19.03.2014 19:44 |
Wysokość tylnego zawieszenia | mdxmd | Rama, zawieszenia, napęd | 0 | 21.09.2013 19:27 |