![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 9 godz 57 min 21 s
|
![]()
Oliwy nie brał bynajmniej nie w jakichś strasznych ilościach bynajmniej miałem zawsze mokrą górę obudowy filtra powietrza.
Morał z tego chyba że wywalało olej góra przez nieszczelne zaworki. Przejeździłem królową już 20tyś i odkąd pamiętam cienko piała, ale zawsze wiózła mnie do celu. Topiona była ze 3 razy. I ciągle tak samo chodziła sprawdzałem z czystej ciekawości ponieważ mam inny silnik który będę próbował wsadzić w ramę. A chciałem ewentualnie ten pogonić choć teraz patrząc to chyba go zostawię i kiedyś rozbiorę porobię i będzie na złe czasy. Podziękował za rady ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ślub 25.08.2012 - czyli zmiana stanu cywilnego Yasia | Wegrzyn | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 6 | 25.08.2012 10:54 |
Ocena stanu silnika | kraft90 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 14.07.2012 15:03 |