![]() |
|
Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Montana wygląda obiecująco, choć osobiście mam kilka zastrzeżeń teoretycznych
![]() Co do apgrejdów - zaczekaj aż ten model zejdzie z pierwszej linii promocji. Śledzę garminy od jakichś 3 lat (i czytałem też trochę w archiwach) i rysuje się taki wzorzec, że po wypuszczeniu zawsze mocno niedopracowanego nowego modelu jest lawina poprawek (przy czym zauważ są to głównie poprawki błędów a nie wprowadzanie postulowanej funkcjonalności software'owej) po czym po ukazaniu się nowej wersji produktu wsparcie dla starszej momentalnie się urywa i nie można się doprosić poprawienia nawet błędów. Możemy wrócić do tego wątku za 2 -3 lata ![]() ![]() Co do wymienionych przez Ciebie wad to zgadzam się w 100%. Ja bym raczej określił, że sam odbiornik garmina to nie jest coś samodzielnego, a raczej część sporego ekosystemu, który pozwala rozszerzyć jego możliwości (programy, mapy, tricki) - często wbrew woli producenta ![]() pzdr, Adam P.S. muszę pomacać tą montanę, żeby mieć się czego czepiać ![]() P.S.2 żebyście wiedzieli jak ja kląłem przesiadając się z 60 na 62... to się działo na zasadzie mniejszego zła, bo dodając kilka zarąbistych rzeczy usunęli lub zepsuli sporo fajnych funkcjonalności. P.S.3 w sumie po zastanowieniu się to większość dyskusji dot. wyboru konkretnego modelu garmina przypomina wybieranie mniejszego zła P.S.4 żeby nie było - na prawdę lubię garminy (bo nie mają w wielu zastosowaniach sensownej konkurencji) - pomimo, że mam wrażenie, że producent specjalnie stara się, żebym nie miał jednocześnie pełnej satysfakcji Ostatnio edytowane przez fxrider : 29.01.2012 o 19:20 Powód: przemyślenia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Po pierwsze - dzięki serdeczne za porady i opinie. Z dyskusji wynika że ZUMO to może być nie do końca dobra inwestycja. Tzn. stosunek ceny do możliwości
![]() Więc zastanawiam się nad rozwiązaniem kompromisowym - Może na stałe do moto zamiast tripmastera coś niedrogiego. I tu bardzo mnie zainteresował GoClever Rider (chyba coś koło 500zł kosztuje). Wydaje się że jakościowo może być trochę lepszy od 35AT. Czy Ktoś z Was miał z tym do czynienia ![]() Natomiast jako drugi - mógłbym mieć jakiegoś ręcznego garmina - 60, 78, colorado, oregon itp. Głównie myślę o używaniu tego np. w gruzji, armenii..itp. Tam automapa chyba nie sięga. Dodatkowo napewno w lasach, w górach. Miałem magellana Tritona 2000 ale jakoś nie mogłem go pokochać ![]() Z analizy używanych sprzętów na alledrogo wynika że takie połączenie wyszłoby mniej więcej tyle ile nowe zumo 220... Więc może to jest dobry kierunek? Pozdrawiam licząc na dalszy rozwój wątku ![]() zimny UPDATE: Po dalszych analizach, czytaniu itp. wydaje mi się że są dwa sensowne rozwiązania: 1. Lark 35AT lub coś podobnego w cenie 400-500zł + Garmin 62s w bardziej zadupiaste rejony. - W sumie około 1700-1900zł 2. Garmin Montana - 1850zł, jako nawigacja do wszystkiego. Osobiście skłaniam się w kierunku montany - wydaje mi się że to naprawdę sensowne urządzenie, zarówno w teren jak i typowo na drogę. BTW - nigdy nie jeździłem z gremlinem, ale jak czytam że jest dużo gorszy od automapy to mnie to przeraża :-) Sama automapa za granicą PL mnie koszmarnie drażniła. Choć zapewniała dodatkowe wrażenia - opcja trasa najszybsza i jadę polną drogą w CRO :-) Ostatnio edytowane przez zimny : 30.01.2012 o 14:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin Zumo 350 | sebol | Zastosowanie praktyczne | 7 | 07.10.2019 06:15 |
Garmin Zumo 350 | gdziala | Hardware | 20 | 20.08.2013 11:26 |
Garmin Zumo 400 GP | HRABIA z Krosna | Hardware | 31 | 03.01.2010 21:51 |