|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
__________________
Pozdrawiam Michał |
![]() |
![]() |
#2 |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,082
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 11 godz 13 min 42 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Michał
![]() |
![]()
Mi to się wydaje, że SRS to właśnie jest supermoto. Buty enduro nieprzemakalne nie istnieją. Numeracja jest zaniżona - nosisz numer 45 to kupujesz 46. Super plusem tych butów jest to że wszystkie elementy sa wymienne. Plusem wersji SRS (supermoto) w stosunku do cross jest łatwość wymiany podeszwy. W SRS kilka śrub i po sprawie. W wersji cross trzeba pewnie odrywać, podgrzewać, kleić..kiedyś szukalem i nie znalazłem żadnego info (fachowca) gdzie to można zrobić, kleje tez jakieś specjalistyczne (podobno)..
Ja mam takie z czerwoną podeszwą (kupiłem za bardzo małą kasę lekko używane) i też myślałem że będę wymieniał podeszwę, ale wyszło że w sumie nie ma sensu..się zużyje się wymieni..po co kasę wydawać, na czerwonych się chodzi jak na czarnych. Super buty bo nie mają 'butów' w środku, jedyna alternatywa moim zdaniem to mogą być Gaerne sg 10/12. Tech 8/10 to jakaś pomyłka.. |
![]() |