![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Jest to jakiś pomysł
![]() Ja zrobiłbym jednak, drugi zbiornik ( jak pisał Cibor ) paliwa w miejscu oryginalnego air-boxa i tam wpakował pompę połączył go z oryginalnym bakiem i zrobił dobre odpowietrzenie ( tu może być mały problem, musi być powyżej baku) albo grube węże łączące dwa zbiorniki powinno to działać. Podobnie ma virago 535. Oczywiście zakładając, że będzie rzeźba na airboxie z 700. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Dzieju : 06.01.2012 o 14:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Można jeszcze zamontować zewnętrzną pompę i zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa na którym można ustawić tyle ile trzeba http://allegro.pl/regulator-cisnieni...022147950.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 godz 3 min 5 s
|
![]()
Tutaj temat znowu ożył a u nas się wyłożył na kosztach, które zmiażdżyły autora
![]() Myślę, że najlepsza opcja to zatapialna pompa paliwa (tylko jak to zamocować ?) i zewnętrzny regulator ciśnienia. Integralne motocyklowe zwykle są pomyślane pod to żeby część robocza była w baku a króciec na zewnątrz i tu trzeba by wjechać ze spawarką (po uprzednim płukaniu baku z benzyny ![]()
__________________
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Nie koniecznie. Motocyklowa pompa, taka jak w kacie 690 jest zwykłą pompą do której podłączony jest wężyk. Którędy on potem opuści bak to zależy tylko od pomysłu autora.
Ja bym to zrobił tak: Zakładając, że pompa wejdzie przez wlew to włożyłbym wężyk przez otwór na kranik,wyciągnął go przez wlew, podłączył pompę i wciągnął z powrotem do środka. pozostaje uszczelnić wężyk i unieruchomić pompę. Proste i pewnie najtańsze.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtrysk i układ wydechowy. | Pretor | Uklad paliwowy i wydechowy | 36 | 17.02.2009 18:44 |
Wtrysk i 800ccm | QrczaQ | Wszystko dla Afryki | 46 | 25.09.2008 11:09 |