|
|
|
|
#1 |
![]() |
http://www.tvn24.pl/-1,1730199,0,1,d...wiadomosc.html
cyt.: "- Niestety dla mnie Rajd Dakar się już skończył - powiedział Przygoński. - Korbowód zrobił dziurę w bloku silnika, silnik wybuchł i nie dało się już nic z tym zrobić. Jednostka napędowa z dziurą nie nadaje się już do niczego, po prostu nie odpala." " - Mój motocykl pojedzie prosto do fabryki KTM, gdzie zostanie gruntownie zdiagnozowany. To nie jest typowe, by silnik psuł się po dwóch dniach jazdy – przekonywał Kuba Przygoński." wielki obciach dla ktm'a
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s
|
Może nie obciach...tu jasno jest widoczna filozofia produkcji motocykla wyczynowego..Ponieważ za dziesiąte czy setne miejsce nie ma splendoru , fabryka chce by jej moto było naj, naj, naj... I trudno się temu dziwić , przecież o to chodzi..Ale co z motorami cywilnymi
Część tej filozofii przecieka do dostepnych dla szaraczków maszyn..I pojawia się dużo trudniejszy serwis, niespodziewane awarie, zwiedzanie na lawecie... Coś za coś... Dobrze by nabywca takiego motura zdawał sobie z tego sprawę..Szkoda Kuby..to bardzo miły człowiek z olbrzymim potencjałem, a jak na razie życie go ostatnio uczy pokory.Wracając do Afri, to słyszałem ze pewien zapaleniec za swoje własne pieniądze jeździł Dakar Afryką...
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |