|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jan 2012
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 godz 51 min 25 s
|
![]()
To prosze Panstwa, jak to jest z tymi lc8 ? Mam dwa moto, jedno terenowe drugie szosowe i te wlasnie zamierzam sprzedac (900rr rok 95) myslalem o LC8 adv 990. Ale albo tyle zlosci w osobach ktore nie maja tego sprzeta albo faktycznie cos z tymi sprzetami jest nie tak... Powiem szczerze ze z Honda nigdy nie mialem problow
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: PragaPd
Posty: 34
Motocykl: 690
![]() Online: 4 dni 3 godz 13 min 17 s
|
![]() Cytat:
umów się z kumplem, który ma 990, zamieńcie się na cały dzień sprzętami, polatajcie razem a w przerwach rozmawiajcie o tym moto... dzika nie można brać niemiecką czy japońską, nudną i chłodną kalkulacją... będziesz dbał jak serwisówka mówi to będziesz się cieszył niezawodnym moto apropos filmu - ktoś mi pokaże sprzęta, który jedzie po zalaniu? tam wydaje mi się woda dostała się do airboxa... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,082
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 11 godz 28 min 49 s
|
![]() Cytat:
Z Katem jest tak, albo szag-szag. Raz go kochasz, a raz nienawidzisz. Jeśli 990 ma zastąpić Tobie RR to daruj sobie, moim zdaniem. Konsekwentnie i sumiennie będzie puszczał Ciebie z torbami na czarnym w momentach kiedy będziesz chciał uzyskać to co dawała RR z lekkością. Opony, napęd, klocki, oleje, płyny bardzo szybko i często będziesz wymieniał. Licz się z tym. Przyspieszając będziesz się katapultował,a heblując dajesz nura na maxa, czy chcesz, czy nie, po winklach to już zupełnie inna bajka! Cztery garnki w rzędzie to nie to samo co V2 to też miej na uwadze. Serwisować trzeba jak każdego sprzęta. Ja poza siłownikiem sprzegła nie mialem żadnego problemu. Jeśli będzie używany zgodnie z przenzaczeniem nic sie złego dziać nie będzie. ŚMIAŁO kupie chętnie jeszcze raz ! Aha... Kondycja, kondycja i jeszcze raz kondycja, motocykl wymagający klocek! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Zarejestrowany: Jan 2012
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 godz 51 min 25 s
|
![]() Cytat:
CBR 900RR mam 7 lat, ale nie jestem osoba ktora tym motocyklem jezdzi jak wariat. Kupilem bo mam zamilowanie do motocykli, a moj rocznik to 95 i uwazam ze jest jednym z ladniejszych modeli hondy. Malo pali, jest bezawaryjny i swietnie jezdzi - ale po prostym ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Pewnie usłyszysz tu wiele różnych zdań. Zawsze pytaj tych co sami mieli a nie kolega, któremu się popsuł. Duży kat to najlepsze połączenie motocykla enduro z turystykiem. Pazura też mu nie brakuje.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zarejestrowany: Jan 2012
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 godz 51 min 25 s
|
![]()
Jak narazie opinie raczej pozytywne. zastanawialem sie tez nad wersja SM, ale to juz inny kaliber moto....990adv wydaje sie byc bardziej wszechstronne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 17 godz 47 min 20 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,082
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 11 godz 28 min 49 s
|
![]()
Bartek XR.
Jedno wiedzieć musisz, aby jeżdzić katem, musisz go poznać, od strony technicznej a i w jakimś stopniu musić czuć sie na siłach jako mechanik amator, ale mechanik. Jak już doczytasz wszelakie informacje o Katach z poczatku produkcji, poprzez ewolucje, a skończywszy na modelach produkowanych do dnia dzisiejszego odpowiesz sobie na pytanie, czy Kat jest dla Ciebie. Najprościej się nim przejachać? Nie ! Nim trzeba pojeździć. Jeśli solo, to ok, lecz jeśli planujesz ruszać ku przygodzie z plecakiem, to istote tą zabierz również na pojeżdżawe. Przepraszam, że tak ogólnikowo, ale nie chce powtarzać słów, które to pisali madrzejsi, bardziej doświadczenie ode mnie. Nie chce go reklamować, ale sprzęt da się lubić, a i lepsze "świry" są w stanie go pokochać ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Zarejestrowany: Jan 2012
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 godz 51 min 25 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Z LC8 to chyba aż tak źle nie jest. Nie trzeba być mechanikiem by nim jeżdzić, czego nie można powiedzieć o niektórych egzemplarzach LC4.
KTM owszem to nie japonia że można 100 000km nakręcić i tylko zmieinać opony olej świece i filtry. Ale jak raz do roku ktoś z głową i doświadczeniem go przejrzy, jego newralgiczne punkty (pewnie już czytałeś w sieci..) to bedzie zapitalać jak ta lala. Mówi się że od 2005r LC8 już nie ma wad wieku młodzieńczego |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |