Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.01.2012, 13:10   #1
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,030
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 23 godz 55 min 29 s
Domyślnie

Nie znam się zupełnie na immo ani elektronice ale z tego co kumam to jeśli kolesie od których kupiłeś serce + kompletną instalacje posiadają org. VIN dawcy a moto nie było sprzętem "pożyczanym" to Pan Hunda pewnie takowy kluczyk z PIN-em czy innym kodem Ci dorobi. Moim zdaniem wyjdzie sporo ale pewnie i tak taniej jak ewentualna walka z elektroniką i innymi pierdołami o których R2D2 pisał. POWODZENIA

Ps. Na zdrowy rozum producent posiada pewnie jakieś "immoarchiwum" bo co by to było gdyby zagubienie kluczyków skutkowało koniecznością złomowania motocykla - tak mi się wydaje ale ja naiwny mocno jestem.

Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 02.01.2012 o 13:13
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2012, 13:29   #2
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,268
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 10 godz 37 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pawel_z_Jasla Zobacz post
Nie znam się zupełnie na immo ani elektronice ale z tego co kumam to jeśli kolesie od których kupiłeś serce + kompletną instalacje posiadają org. VIN dawcy a moto nie było sprzętem "pożyczanym" to Pan Hunda pewnie takowy kluczyk z PIN-em czy innym kodem Ci dorobi. Moim zdaniem wyjdzie sporo ale pewnie i tak taniej jak ewentualna walka z elektroniką i innymi pierdołami o których R2D2 pisał. POWODZENIA

Ps. Na zdrowy rozum producent posiada pewnie jakieś "immoarchiwum" bo co by to było gdyby zagubienie kluczyków skutkowało koniecznością złomowania motocykla - tak mi się wydaje ale ja naiwny mocno jestem.
nie jesteś naiwny można próbować po vin ale kod do immo
jest zapisany w papierach i na blaszcze w komplecie z dwoma kluczykami masz kod masz nowy kluczyk i to nie jakoś strasznie drogo
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2012, 13:51   #3
PawelZDR


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
PawelZDR jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
Domyślnie

Nie wiem jak u dealerów motocyklowych ale w samochodówce trzeba pokazać papiery od pojazdu do którego mają być dorobione klucze,inaczej nie ma rozmowy.Na koniec dochodzi jeszcze temat dopisania nowego transpondera do ECU ,a to pewnie potrafi tylko fabryczny tester.Przy dorobieniu transpondera z zawartości ECU wystarczy zamontować pestkę w kluczu lub przykleić na stałe przy pętli i mamy odpalony silnik bez żadnych dodatkowych czynności.Koszt takiego dorobienia powinien się mieścić w przedziale 250-350zł.
PawelZDR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk i układ wydechowy. Pretor Uklad paliwowy i wydechowy 36 17.02.2009 18:44
Wtrysk i 800ccm QrczaQ Wszystko dla Afryki 46 25.09.2008 11:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.