Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.01.2012, 01:00   #1
aciu
 
aciu's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
aciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
Domyślnie

Miło że moje wypociny wam podchodzą, to zachęcające do dalszej pracy

Nieźle Fabrizio!! Też myślałem o zmianie zawiasu ale narazie muszę doprowadzić priorytety do pełnej sprawności powodzenia!!

Dzień mijał żwawo, szczególnie jeśli ktoś o 3 rano po imprezie dłubie w przednich zaciskach a potem w kimę i śpi do 14 ale kto pięknemu zabroni.

Coś przed 19 zakulałem się do pałacu Królowej z postanowieniem dokończenia nocnego dłubania. Przygotowałem małe co nieco dla poprawy nastroju...



oraz poprawy humoru przy zaciskach...



Jako że poczyniłem dzień wcześniej zakupy w postaci Spray-u Silikonowego chciałem jak najprędzej sprawdzić jego działanie Dedykowany jest głównie do tworzyw sztucznych...znaczy się gumy, plastiku, jakiś tam dupereli gdzie występuje małe tarcie itp. zamki, klamki, bla bla.

Jednak na początek umyłem te gaźniki co to przewracam z kąta w kąt...





no i w efekcie wyszło tak...



Po sesji gaźnikowej przyszła pora na sprawdzenie tego silikonowego cuda Więc pierwszy karton jaki leży pod ręką i czyszczenie instalacji ściągniętej z kierownicy

Mycie jak mycie, ale popsikane tym sprayem klamki chodzą jak żylety! Nie wiem na ile jest to trwałe,pewnie i tak siknę kiedyś miedzianym ale prezentuje się lepiej niż można by sobie to wyobrazić





Wcześniej wszystko wyglądało jak klamka sprzęgła z lewej...działało podobnie jak wyglądało.



A tu kierunki zakonserwowane tym cudem...


jest to na tyle spoko środek, że nawet po starciu szmatką zostaje na plastiku.



Gaźniki oczywiście też popsikałem tym sprayo-smarem bo ładnie się błyszczy i konserwuje gumki a gaźniki mają gumkowate wężyki jak nam wiadomo.

Później nie było już tak przyjemnie, bo zaciski mają rzecz jasna zapieczone tłoczki i oczywiście wszelakie uszczelki starsze niż węgiel....



a klocki prezentują się następująco...z prawej Nissin a z drugiej jakieś zielone bez nazwy



wszelkie drobiazgi oczywiście spakowane w oddzielne pudełeczko i popsikane sprayem



Na zaciski przyjdzie pora jak WD40 zrobi swoje, ArtiZet sprzedał mi dziś komplet uszczelek to będziemy działać choć nie wiem, może je wypiaskuje i przemaluje na nowo zima jutro się nie kończy...

A w niedalekiej przyszłości pobawimy się w elektryka

aciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
remont czy uzywany silnik andsoj Silnik, sprzęgło, skrzynia 66 28.12.2012 21:33
Remont Silnika ferolo Silnik, sprzęgło, skrzynia 27 12.07.2012 22:28
remont silnika bartol Silnik, sprzęgło, skrzynia 73 21.03.2011 12:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.