![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Międzychód
Posty: 65
![]() Online: 5 dni 50 min 46 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() 1. ocena uszkodzeń obudowy. 1a. cała - przejść do punktu 2 1b. pęknieta - zakleić taśmą klejącą i poksyliną/płynnym metalem jakimś przejść do punktu 2 2. ocena uszkodzeń dźwigienki. 2a. cała - przejść do punktu 3 2b. ułamana - wyciągnąć kawałek, szukać spawarki, zespawać, przejść do punktu 3 3. ocena uszkodzeń rolki 3a) cała - przejść do punktu 4 3b) rolka jest, ale zatarta - kasować luz, składać, jazda 3c) rolka pękła, ale środek jest. - Wyciągnąć strzępy, kasować duży luz, składać, jazda 3d) rolka ułamana całkowicie, ale cała. - zdemontować, wywalić strzępy, opiłować i wsadzić kawał śruby twardości 8.8 jako oś, uciąć, zaklepać, składać, kasować luz, jazda 3e) rolka ułamana całkowicie i do tego zniszczona - zdemontować, wywalić strzępy, wsadzić kawał śruby twardości 8.8 jako oparcie dla krzywki, zaklepać, opiłowując ramiona zlikwidować ewentualną ich kolizję z wałkiem rozrządu, składać, kasować duży luz, jazda 4) nie to się popsuło ![]() Powodzenie algorytmu silnie zależy od zdolności manualnych i fantazji znajdującego się w czarnej doopie motorniczego ![]() Ostatnio edytowane przez intr : 13.12.2011 o 14:57 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |