![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Za Transglobalem powtórzę pytanie lata ktoś na tym na przodzie. Wiem gdzie można dostać E-10 za 270 zł ale nie wiem jak to się sprawuje.
Ja latam 70 asfalt 30 szutry/piach. Moja D-607 świetna na asfalt w każde warunki ale niestety piach i trochę mokrej gliny i taniec pingwina na szkle ![]() Tak straciłem przednią wysoką szybę mgg .Teraz myślałem o zestawie tył E-07, przód E-10 zestaw wychodzi za 450 zł ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez smigacz : 13.12.2011 o 00:01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Koło
Posty: 253
Motocykl: XTZ 660 3YF
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 52 s
|
![]()
Polecam E-07 w komplecie. Mam na Xli już drugi sezon. Na asfalcie zwłaszcza mokrym muszą się dobrze dogrzać. Jak zimne radzę uważać ale też nie ma tragedii. Twardy szuter rewelacja. Opona dobrze trzyma mocno bierze i nie gubi bieżnika. Kopny piach- już czuć, że to gumy 50/50. Da się przejechać ale trzeba się zmęczyć. Reasumując gumy są naprawdę uniwersalne i polecam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
A jak z uślizgiem przodu w 07 w tym roku w planach mam połoniny Ukraińskie myślę, że 10 będzie bardziej stabilna (bieżnik podobny do TKC ). W 2010 na połoninach miałem właśnie z tym problem, "rwało" mi przód i tył chciał mnie często wyprzedzać. Z drugiej strony nie lubię jak na asfalcie tył mi ucieka a na E-09 tak się zdarza w winklach w końcu głównie zaliczam asfalt i szutry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |