Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Umawianie i propozycje wyjazdów

Umawianie i propozycje wyjazdów Masz już plan? Nie masz? A może szukasz kompana w podróży? Brak Ci koncepcji na długi weekend, wakacje? Szukasz plecaczka? Nikt nie chce jechać na Elefanta? Tu szukaj bratniej duszy...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.11.2011, 18:57   #1
Rack


Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 21
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Rack jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 34 min 0
Domyślnie

Jeździłem zapewniam cie.
45-50 Chyba na prostej z dobrym wiatrem i bez bagażu.
Biorąc pod uwage to że jest to trasa ktora liczyła kilka tys. km i byli zapakowani nie mogli jechac więcej niż 35kmh bo po pierwsze nie daliby rady a po drugie zajechaliby silniki.
Rack jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.11.2011, 19:45   #2
Waldek
 
Waldek's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Tarnów
Posty: 208
Motocykl: Czelendz
Waldek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 18 min 45 s
Domyślnie

Musze przyznać, że mi zaimponowałeś. Brawo, tak trzymać!
__________________
Pozdrawiam, Waldek
Waldek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.12.2011, 11:06   #3
intr
 
intr's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Międzychód
Posty: 65
intr jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 50 min 46 s
Domyślnie

Wcale nie jest powiedziane, że były to seryjne komary przeznaczone na polski rynek (mówię o tych z wyprawy Iraku). Modele eksportowe gdzie nie było takich ograniczeń prędkości jak u nas miały moc większą. Montowane w obu wersjach podzespoły były takie same i fabrycznie przewidziane na przenoszenie ciut większej mocy niż te 1,4 konia. Były nawet fabryczne opracowania, jak ten silnik usprawnić na potrzeby sportu. Co do niezawodności Komara osobiście nie mam żadnych wątpliwości co nie tyczy się późniejszych wytworów z dezametu jak "kwadraciak" 023, które mając teoretycznie 1,7 km były zbudowane z części tak odchudzonych i materiałowo kiepskich, że żal dupę ściska. Dobrze to widać już po zębatkach zdawczych. W komarze wielokarb zębatki współpracował z wielokarbem wałka zdawczego na całej długości. W 023 przy ciut większej mocy, tylko z połową mimo, że były one w tej samej pozycji a wałki miały naciętą tą samą długość wielokarbu . Zamiast tego co ? dłuższa tulejka za zębatką... Jak to się odbijało na wytrzymałości każdy niech sobie dopowie sam

Ostatnio edytowane przez intr : 01.12.2011 o 11:20
intr jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.12.2011, 11:13   #4
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Rack Zobacz post
Jeździłem zapewniam cie.
45-50 Chyba na prostej z dobrym wiatrem i bez bagażu.
Biorąc pod uwage to że jest to trasa ktora liczyła kilka tys. km i byli zapakowani nie mogli jechac więcej niż 35kmh bo po pierwsze nie daliby rady a po drugie zajechaliby silniki.
Nie wiem jak jeździł twój komar ale tym co ja miałem 50km/h to było na luzie obciażeniem do ok 80-100kg.
Co do zajechania silnika to ekstremalna jazda jak na tak malutką jednostkę też nie wychodziła najgorzej. Jego przebieg ok 20tyskm w sporej części z gazem na opór lub trochę mniej nie spowodował zajechania silnika.
Przy dalszych trasach to masz rację że aby na pewno wrócić nie powinno się drzeć więcej niż 3/4 możliwości.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.12.2011 o 18:20
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wł.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dookoła Australii aussie72 Umawianie i propozycje wyjazdów 14 06.04.2012 20:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.