![]() |
|
Umawianie i propozycje wyjazdów Masz już plan? Nie masz? A może szukasz kompana w podróży? Brak Ci koncepcji na długi weekend, wakacje? Szukasz plecaczka? Nikt nie chce jechać na Elefanta? Tu szukaj bratniej duszy... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 21
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 18 godz 34 min 0
|
![]()
Jeździłem
![]() 45-50 ![]() Biorąc pod uwage to że jest to trasa ktora liczyła kilka tys. km i byli zapakowani nie mogli jechac więcej niż 35kmh bo po pierwsze nie daliby rady a po drugie zajechaliby silniki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Tarnów
Posty: 208
Motocykl: Czelendz
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 18 min 45 s
|
![]()
Musze przyznać, że mi zaimponowałeś. Brawo, tak trzymać!
__________________
Pozdrawiam, Waldek |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Międzychód
Posty: 65
![]() Online: 5 dni 50 min 46 s
|
![]()
Wcale nie jest powiedziane, że były to seryjne komary przeznaczone na polski rynek (mówię o tych z wyprawy Iraku). Modele eksportowe gdzie nie było takich ograniczeń prędkości jak u nas miały moc większą. Montowane w obu wersjach podzespoły były takie same i fabrycznie przewidziane na przenoszenie ciut większej mocy niż te 1,4 konia. Były nawet fabryczne opracowania, jak ten silnik usprawnić na potrzeby sportu. Co do niezawodności Komara osobiście nie mam żadnych wątpliwości co nie tyczy się późniejszych wytworów z dezametu jak "kwadraciak" 023, które mając teoretycznie 1,7 km były zbudowane z części tak odchudzonych i materiałowo kiepskich, że żal dupę ściska. Dobrze to widać już po zębatkach zdawczych. W komarze wielokarb zębatki współpracował z wielokarbem wałka zdawczego na całej długości. W 023 przy ciut większej mocy, tylko z połową mimo, że były one w tej samej pozycji a wałki miały naciętą tą samą długość wielokarbu . Zamiast tego co ? dłuższa tulejka za zębatką... Jak to się odbijało na wytrzymałości każdy niech sobie dopowie sam
![]() Ostatnio edytowane przez intr : 01.12.2011 o 11:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Co do zajechania silnika to ekstremalna jazda jak na tak malutką jednostkę też nie wychodziła najgorzej. Jego przebieg ok 20tyskm w sporej części z gazem na opór lub trochę mniej nie spowodował zajechania silnika. Przy dalszych trasach to masz rację że aby na pewno wrócić nie powinno się drzeć więcej niż 3/4 możliwości.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.12.2011 o 18:20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dookoła Australii | aussie72 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 14 | 06.04.2012 20:06 |