Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.11.2011, 19:27   #1
Scorpi
 
Scorpi's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Scorpi is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
Domyślnie

W podobnych kosztach zmienił byś silnik na taki od wiadra.... a tu chyba jeszcze wiecej plusów niz w afri z wtryskiem...
Scorpi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.11.2011, 19:35   #2
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Scorpi Zobacz post
W podobnych kosztach zmienił byś silnik na taki od wiadra.... a tu chyba jeszcze wiecej plusów niz w afri z wtryskiem...
Silnik od Viadroa w Afri to nonsens, po prostu jest za duży i fizycznie nie zmieści się w tej ramie...wogóle silnik V90 w motocyklu enduro są pomyłką, są zbyt długie przez co nie pozwalają na zastosowanie długiego wahacza, który z kolei sprzyja długiemu skokowi zawiasu i precyzji jego pracy. Jesli już myślałbym o zmianie silnika w Afri to najrozsądniejszym pod względem kosztów i parametrów byłby silnik od Kawy er 6. Kompaktowy, lekki twin o mocy 74 KM, świetnie zestrojony i bezawaryjny...ale i tak trzeba by najpierw porobić pomiary, co by byćpewnym, że podejdzie bez radykalnych zmian w ramie.
__________________


Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 28.11.2011 o 19:38
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2011, 07:06   #3
Scorpi
 
Scorpi's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Scorpi is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cibor klv Zobacz post
Silnik od Viadroa w Afri to nonsens, po prostu jest za duży i fizycznie nie zmieści się w tej ramie...wogóle silnik V90 w motocyklu enduro są pomyłką, są zbyt długie przez co nie pozwalają na zastosowanie długiego wahacza, który z kolei sprzyja długiemu skokowi zawiasu i precyzji jego pracy. Jesli już myślałbym o zmianie silnika w Afri to najrozsądniejszym pod względem kosztów i parametrów byłby silnik od Kawy er 6. Kompaktowy, lekki twin o mocy 74 KM, świetnie zestrojony i bezawaryjny...ale i tak trzeba by najpierw porobić pomiary, co by byćpewnym, że podejdzie bez radykalnych zmian w ramie.

Nonsens jak nic a to niby co|?

http://translate.google.pl/translate...prmd%3Dimvnsfd
Scorpi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk i układ wydechowy. Pretor Uklad paliwowy i wydechowy 36 17.02.2009 18:44
Wtrysk i 800ccm QrczaQ Wszystko dla Afryki 46 25.09.2008 11:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.