![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]()
Na K60Scout zrobiłem 12tkm narazie (tylko tył), pół na pół droga i szutry - oponka schodzi równo, nic nie pęka, nic się nie wykrusza
![]() Na plus K60Scout (w porównaniu do starego K60), jest ścieżka na środku = mniej hałasu przy przelotach po twardym i wolniejsze zużywanie środka bierznika.
__________________
RideNow! Ostatnio edytowane przez bliźniak : 23.11.2011 o 08:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Mechanizm odpadania kostek często jest następujący:
miłośnik offa wypada z lasu na asfalt a tak się składa, że lubi polecieć z przepustnicą otwartą na maksa. Niskie ciśnienie w oponach i duża prędkość powoduje przegrzewanie opon a siło dośrodkowa robi swoje. Tak się składa, że motocykle są coraz szybsze, a mało kto patrzy na indeks prędkości i nośności opony. No i to niskie ciśnienie, przydatne w terenie. Wcale nie dziwię się producentom, że niechętnie przyznają gwarancję.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]() Cytat:
![]() Jeśli chodzi o ciśnienie to opona się rozpadła podczas podróży więc zakładam że właściciel ciśnienia nie redukował i starał się go pilnować. Wcale nie jest prawdą że producenci niechętnie uznają reklamację i dam sobie rękę uciąć że w tym przypadku firmy takie jak Pirelli, Conti czy Michelin uznałby reklamację. Gdyby chodziło tylko o ubytki w bieżniku można by zwalić sprawę na ostre kamienie ale jeśli cały klocek bieżnika odrywa się odsłaniając szkielet opony to coś już jest nie tak. Miałem reklamację Metzelera Tourance, który wyglądał bardzo podobnie do tego Heidenaua K60 ze zdjęć i producent uznał reklamację bez problemu. Celem tego wątku nie jest pokazanie że K60 to opony do d..py bo się rozsypują tylko wykazanie tego że jeśli już się rozsypią (co może zdarzyć się w przypadku każdej marki) to może być problem z reklamacją i to jest niefajne.
__________________
Hubert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mefo ( Heidenau) ? | petrosbike | Hamulce, kola, opony | 26 | 06.05.2015 22:54 |
Heidenau - co o tym sądzicie | wojtek II | Hamulce, kola, opony | 20 | 10.05.2012 11:45 |
Opona HEIDENAU ??? | boryś | Hamulce, kola, opony | 5 | 14.08.2008 07:44 |