Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.11.2011, 13:59   #11
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Silnik Afryki fajny jest, ale faktycznie czas leci i konkurencja nie stoi w miejscu weźmy choćby Suzuki.. silnik SV 650 z 99 roku wprawdzie miał pewien feler (podająca panewka od gumowania) ale po 2001 roku to poprawiono i powstał równie długowieczny piec co w Afrze a z mniejszej pojemności dostarczający 72 KM, gdyby kąt rozwarcia cylindrów był taki jak w Afryce większość latała by Afrykami z silnikem Suzuki. Kawasaki zrobiło zajebistego rzędowego twina 650, równie elastycznego i mocnego jak w Suzuki i podejrzewam, że równie niezawodnego jak w Afrze i może nawet po rzeźbie zmieściłby się w ramę Afry (rzędowy twin, albo V o małym kącie rozchylenia cylindrów, to idealne rozwiązanie do dużego enduro, krótki silnik pozwala na zastosowanie długiego wahacza, przy rozsądnym rozstawie osi). Silnik Afry też ma potencjał, tylko pajace z Hondy obrali inny target, a z palcem w dupie mogli go rozwiercić do 800 cm dać 4 zawory, dwa wałki rozrządu i bez szkody dla trwałości wydusić 80KM kto by wtedy zawracał sobie głowę LC8?
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.