![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]() Cytat:
To położenie jakie teraz jest podyktowane jest grubością zacisku asymetrycznego. Trudno to wytłumaczyć, ale zacisk ma dwie płaszczyzny które w muszą częściowo najść na siebie, żeby mieć większą wytrzymałość. Widać to na drugim zdjęciu w 16 poście. Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 18.11.2011 o 09:00 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Będzie ciężko. Zaciski będą nisko
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]()
A szczerze to nie wiem, ale patrząc na umiejscowienie zacisków w większości motorów, a zwłaszcza terenowych to tak jest - być może większa ochrona przed uszkodzeniem...
dla poglądu, tak to wygląda przy oryginale: Ostatnio edytowane przez bartol : 18.11.2011 o 09:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Twoje i moje uchwyty są nieco inne. U mnie nie odstaje w dół ten dolny uchwyt. Patrząc na poziom dolnego uchwytu od zacisku, to zbytniej różnicy nie ma. Z drugiej strony jak walnę w np. kamień to nie uwale uchwytu na ladze tylko pognę blachę
![]() A to inne wydumki znalezione na necie. Przedostatnie zdjęcie to orginał do mojego zawiasu, ale dla tarczy 320 mm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Zabawy ciąg dalszy.
Dwa miechy leżały zabawki u światowej sławy tokarza-ślusarza i p. Czesio drapiąc się w głowę przekładał termin wykonania z tygodnia na tydzień doprowadzając mnie na skraj wyczerpania nerwowego. W końcu zabrałem zawias i koło i był pan Kazio i Miecio, którzy też się drapali w głowę patrząc co to za cuda od nich chce. Pewnie jakaś wszawica zapanował wśród tokarzy. ![]() Tak więc stwierdziłem, że nie ma co liczyć na ich wiedze i nadszedł czas uruchomić swoje szare komórczaki i zakasać rękawy. Zgromadziłem wszystkie niezbędne narzędzia. narzędzia.jpg Wszystko to najnowasza technologia NASA Zakupiłem nieco grubsze sreberka niż te co świstaki owijają czokoladę (8 i 20 mm) i ..... formatki czyste 2.jpg .... natrasowałem laserowym flamastrem kształt jaki mi wyszedł z paździerzowych wzorców. formatki natrasowane.jpg Następnie dokonałem czystego laserowego cięcia przy którym flexa mało nie wyzionęła ducha. czyste laserowe cięcie.jpg Potem trzeba było zaznaczyć co jest be i trzeba usunąć. narysowane wyżłobienie.jpg Druga strona narysowane wyżłobienie na drugie stronie.jpg CDN Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 25.01.2012 o 11:52 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
przysłałbyś mi te paździerze to bym Ci wyciął. Ale zabawa by cię ominęła, wszak wiadomo jak fajnie tnie się alu flexem
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Po wycięciu jeszcze było tysiąc pięćset sto dziewięćset przymiarek i korekt więc to cięcie było tylko preludium do dalszej zabawy
![]() Alu pięknie się klei po nagrzaniu więc często musiałem wrzucać je w śnieg ![]() Pierwsze próby pozbywania się niepotrzebnego alu odbywały się frezarką do drzewa z frezem do alu próba frezowania.jpg próba frezowania 2.jpg Nie szło za dobrze więc leciałem dalej flexą, a w trudnodostępnych miejsach i na brzegach poprawiałem frezarką wyżłobienie pierwsze.jpg wyżłobienie drugie.jpg Oczewiście byłem zapanbrat z BHP ![]() bhp.jpg Cały czas to przymierzałem to podbierałem tak żeby powierzchnia klocków była cała na tarczy. przymiar drugi.jpg Tak to na końcu wyszło adapter prawy skończony.jpg Prawy adapter to pikuś, bo to tylko kawałek płaskiej blachy (dwie lewe lagi). dwa adaptery na podłodze w pkoju.jpg Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.02.2013 o 08:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bartoszyce
Posty: 365
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s
|
![]()
A czy można takie adaptery kupić gotowe, do konkretnego typu mocowania, w moim przypadku koło i zaciski od Afryki RD 07a, zawieszenie od LC4 ADV 2004r, i nie bawić się z rzeźbą?
Tak sobie myślę, czy taka rzeźba to nie jest pewnego rodzaju ryzyko, że to wszystko nie wytrzyma w jakimś kluczowym momencie i wtedy... ![]()
__________________
...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
estetyka zaciskow | goral | Hamulce, kola, opony | 18 | 11.03.2014 17:58 |
Uszczelniacz zacisków | rafalkefir | Wszystko dla Afryki | 3 | 13.10.2009 07:58 |
Gumki zacisków RD07a | Kudłaty Rysiek | Wszystko dla Afryki | 10 | 19.02.2009 14:43 |