| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2011 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 53
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 dni 20 godz 5 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja wczoraj rano jeździłem koło Trzebnicy - było z - 3 stopnie i ten antifog firmowy uvexa to jakaś pała - parował potwornie, też coś muszę zakupić, kiedyś 12 lat temu kupowałem antifog do rozprowadzenia po szybie w płynie ale nie wiem jak teraz takie preparaty się sprawdzają - wtedy nawet działało.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja równiez uważam ze uvex paruje strasznie!  
		
		
		
		
		
		
			Codziennie jeżdżę w Nolanie z pin-lockiem którego dodatkowo pokryłem po obwodzie paskiem silikonu. Nolan nie paruje. Uvex zmusza do jazdy z szybą na maksa otwartą. Jak uchyle na "pierwszy ząbek" - jakieś 2 cm to najbardziej zaparowane mam akurat w polu widzenia. Na dodatek w Uvekszie enduro nie da się uchylic szybki - tak na 3 mm żeby tylko była szczelina. W Nolanie nie ma z tym problemu i nawet bez pin locka da się - wieje tylko trochę a szybka nie paruje. Trochę w Uveksie pomogło jak przewierciłem otwory w szczęce - 5 sztuk po 6mm, ale i tak jest do dupy. Kolejna sprawa - wczoraj Dandy zapodał mi szprycę piachem po kasku - w efekcie szybka od razu zaczęła się zacinać... a to była pierwsza jazda w terenie.. Sorki - takie rzeczy w niedrogim Nolanie N62 nigdy nie miały miejsca , a zimą robiłem nim enduro... Również czekam na przetestowane, skuteczne rozwiązanie typu pin-lock do Uvexa enduro.. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 14.11.2011 o 15:49  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szybę da się uchylić. Wyreguluj sobie mocowanie szyby (srebrnymi wkrętami) - poluzuj i dokręć na zamkniętej całkowicie szybce. Wtedy na pierwszym ząbku jest 3-4 mm luzu właśnie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: Pszczyna 
					
				
				
					Posty: 54
				 
Motocykl: 2001 
Przebieg: Rosnący 
				
				
				 
Online: 3 dni 15 godz 10 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to kiszka na maśle Panowie, ponieważ nie widzę powyżej rozwiązania godnego naśladowania. Przyjdzie zacząć zbierać na poważniejszą skorupe jakkolwiek Uvex, jak nie paruje, to nie ma na co narzekać.. A może jednak ktoś jeszcze ma coś genialnego pod pazuchą? Czy są w ogóle kaski enduro/turystyczne, które nie parują, za wyjątkiem Horneta z pinlock'iem
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Szkoda, że już nie ma Pangei. To by była jazda ..  
			Ostatnio edytowane przez Penejos : 16.11.2011 o 14:10  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Pinlock do Araia Tour X | krystek | Kaski | 1 | 12.06.2008 13:53 |