| 
			
			 | 
		#61 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Eeeetam, jak licze to wydam ze tysiaka przez zime na przeróbke silnika. Ja nie palę a niektórzy wydają więcej na fajki w tym czasie...  
		
		
		
		
		
		
			Pozatym jestem za glupi żeby kupować gotowe wynalazki   Fabryczni inżynierowie są ograniczani, w czasach produkcji afryk również byli ograniczani. Może trochę mniej ale na pewno.No i nic nie daje więcej satysfakcji jak widok min właścicieli sportów którym afryka ucieka spod świateł, właścicieli supermoto nienadążająych po mieście i zakrętach i właścicieli hardenduro gdy afryka zjeżdża ze szlaku którzy oni ukończyli przed chwilą i stoją na dole dumnie prężąc napisy na firmowych jerseyach ![]() Adventure Anarchy  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#62 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zbyszku , Rambo wspomniał że są wolniejsze turystyki 1000 niż Wiadro a 990  to klasa enduro więc się nie liczy  
		
		
		
		
		
		
			![]() A swoją drogą to ile kręci do setki 950 i 990 ? Nie stresuj się nie bedziemy wspominać o jakości KTM , wygodzie siedzenia ani też o jego zawieszeniu a już o tym że się psuje absolutnie  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#64 | |
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 @Dzieju   Ja się wcale nie stresuje  wszędzie gadają o awaryjności Ktm-a, wygodzie siedzenia  ale o jego zawiechach to same superlatywy  wszystkie Afry niedługo będą je miały![]() Nie wiem ile ma duży kat do setki, ale kiedyś na światłach podjechał koleś jakimś ścigiem, ostro się naprężał, ale niestety powąchał spaliny ![]() pozdr.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#65 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Żeby nie było... kiedyś ciągnąłem 950 na holu za afrą przez 450km  
		
		
		
		
		
		
			  banał był ale wkurwiający   Teraz tenże szacowny kateemiarz ma 990 i nie udaje mu się go zepsuć  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#66 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#67 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 711
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 22 godz 55 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() A poważnie, to już mi chodzi po głowie    -->![]() ale to jeszcze nie na studencką kieszeń  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#68 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie tylko je montuje,ale i rozdziewiczam,oczywiscie jak nikt nie widzi  
		
		
		
		
		
		
		
	 .A tak na serio juz to duzy Kat jest naprawde swietnym wyborem.W moim przypadku bardziej do turystyki,niz dziczenia.Mimo to patrzac na moje najblizsze plany,mysle czasami o jego sprzedazy,ale nic na sile  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#69 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myku 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Duzy kat to taki kompromis, do dziczenia za cięzki i mi go szkoda ![]() Ale do takiej enduro-turystyki, poszwędać się po głębokich zadupiach moto jak znalazł ![]() pozdr. @Wieczny BIEEERZ KAAAATA  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#70 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dokladnie tak jak mowisz Zbysiu.To prawdziwe turystyczne enduro.Nie zaden cross,jak co niektorzy probuja udowodnic.Ale jak ktos potrafi jezdzic to sprzet daje mozliwosci.Ja to tak bardziej rekraacyjno-turystycznie  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 23:42 |