![]() |
|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Jeśli podcieka przy szybce co jest najbardziej prawdopodobne to najlepiej zdjąć obejmę dostać sie do szybki uszczelnić i złożyć . To parę minut roboty.
No chyba że masz jakieś peknięcia na obudowie to posklejać. Woda mogła nacieknąć już dawno a teraz mamy różnice temperatur i może się skraplać.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 10.10.2011 o 19:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 30 min 9 s
|
![]()
Parować mogą z powodów :
1- pęknięta obudowa i dostaje się woda 2- zatkane fabryczne otwory wentylacyjne 3- błąd użytkownika - wyczyszczenie wewnętrznej strony szybek i usunięcie cienkiej warstwy silikonu ochronnego "antyfoga"
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
majsterkowicz amator
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Galway/Wyrzysk
Posty: 2,241
Motocykl: XR650r & XRV750
Przebieg: ~50kkm+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 21 godz 6 min 18 s
|
![]() Cytat:
ad2 - gdzie je można znaleźć ![]() ad3 - nie grzebałem nigdy w zegarach... (poza tym dopiero teraz paruje - a mam moto już od ponad roku)
__________________
![]() -=TyMoN=- _______________________________________ Moje spalanie: ![]() Mój kanał YouTube Moja "TwarzoKsiążka" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
Podpinam się pod temat - niska temperatura na zewnątrz i po 20 minutach jazdy zaparowany obrotomierz
![]() |
![]() |
![]() |