![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,918
Motocykl: RD07a/1190r
![]() Online: 11 miesiące 1 tydzień 1 godz 2 min 36 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Kraków
Posty: 140
Motocykl: AT+TA
![]() Online: 1 tydzień 53 min 6 s
|
![]()
Nieźle musi iść na koło z gazu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dzięki czosnek, Twindero znam. Sęk w tym że to jest Viadro przerobione na styl i wygląd AT. A ja się zastanawiam jak jest z samym wsadzeniem innego silnika do AT?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Kolo wsadził silnik od Kawy ER6 w ramę KLR
![]() Jak ten piec wlazł do KLR to i wlezie do Afry. Jak w Afrze skończy się silnik, to najprościej wsadzić piec od nowego Trapa 700 ale w przypadku 04-07 to żadna atrakcja bo moc się nie zmieni, ER6 już lepiej bo około 75 KM. Tylko trzeba pamiętać, że sam piec to nie wszystko, do tego wiązka, moduł, wtrysk... sam koszt podzespołów to spory koszt a jeszcze trzeba ostro porzeźbić, zatem łatwiej kupić jakiś fabryczny motocykl który spełni nasze oczekiwania. Podejrzewam, że dałoby się zapakować w ramę Afry i silnik od KATa LC8 tylko jaki w tym sens? I tak trzeba by było wymienić całą zawiechę , a koszt takiej rzeźby przekroczyłby zakup jeżdżącego KATa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 22:42 |