![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Poznań
Posty: 385
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 4 godz 3 min 35 s
|
![]()
Z tego co kojarze (miałem ten sam model i identyczny problem), jeden moduł obsługuje obrotomierz. Zamień miejscami i wyjdzie który jest trzepnięty
![]() Ja zregenerowałem sam, ale podziałał 1000 km i znowu padł - wstawiłem od afryczki (ci600) i śmigało. To był mój pierwszy kontakt z afryką ![]() Ostatnio edytowane przez krzeszu : 29.09.2011 o 18:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Brzeg
Posty: 10
Motocykl: RD07a
Przebieg: 200.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 12 godz 59 min 30 s
|
![]()
W tym problem, że oba moduły nie działają ze sobą w żadnej kombinacji, natomiast działają innym modułem bez względu na to gdzie są podłączone. To jest właśnie ta zagadka.
Sprzęt działa po podłączeniu zamiennika i to nie stanowi problemu. Dręczy mnie pytanie - dlaczego tak się dzieje, że nie hulają ze sobą a hulają z innymi? ![]()
__________________
Spanie na dziko, żarcie z torebki, prysznic w rzece, kupa w krzakach... |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
transalp moduł |
|
|