![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]()
haa, poszukałem sobie trochu... ale brakuje mi jeszcze jednej informacji - który model LC8 i z jakiego rocznika miał największy skok z przodu?
i właśnie jest różna, w zależności od modelu i rocznika. Jedne mają 465mm (np. 990 ADV z 2010r) a np. 950 ADV S z 2004 ma 485mm. Natomiast wszystkie mają w serii twardość 4,8 i "d 5,25" (to chyba chodzi o średnice druta, albo o skok zwoju - nie wiem) Znalazłem również i taką informację ,że do mojego zawiasu tj WP 4860 (ten typ jest również w LC 8-kach), moge sobie wsadzić sprężyny od 250mm do 551mm w klasach twardości od 3,6 do 9,8 ![]() Teraz mam założoną 505/4,6 i z nap. wstępnym 25mm (o 5mm za dużo w stosunku do manuala) i jest trochu za miękko . Kombinując jak Rambo, tj. LC8 ma podobną wagę, ten sam typ zawieszenia, i co wszem wiadomo, sprawuje sie wyśmienicie ![]() I jeszcze jedno. Weźcie pod uwagę że, primo - UP-sy 48 są różne (z otwartym i zamkniętym kartridżem-czy jakoś tak) i mają inny rodzaj sprężyn, secundo - UP-sy z LC4 standardowo są śr. 43, wiec też są zupełnie inne sprężyny, i ładując takie zawieszenie do AT za bardzo nie ma tego z czym porównać (ni ma tak ciężkiej LC4-ki ![]() to ja mam tyle, na ten temat. Ostatnio edytowane przez bartol : 13.09.2011 o 17:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Największy skoki zawiasu miały LC8 950S z 2003 i 2004r. 265mm. Sprężyny napiete seryjnie o 20mm.
Ja się mogę założyć że sprężyny 4.8 szybciej sprzedasz niż kupisz ![]() Te długości to mają znaczenie czy to jest SM czy ADV. SMeki mają krótsze sprężyny zawsze, nawet jak mają te same skoki. Ty nie wiesz jakie lc8 ma maxymalne skoki, ale ja nie wiem w jaki sposób oni dali do 200kg motocykla sprężyny 4.8 jak 690 lc4 enduro ma 5.0 i długość 485mm. Oryginalne, te dłuższe sprężyny w rd07 są 6,9 ![]() Ostatnio edytowane przez rambo : 13.09.2011 o 19:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Uć
Posty: 47
Motocykl: KTM 1190 i 690
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 22 min 42 s
|
![]()
LC8 990 ADV R 2009/2010 skok zawiechy też 265 mm...
![]() |
![]() |
![]() |