![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ja właśnie zdarłem E10. Po 9 tys. km na środku został 1 mm bieżnika. Ogólnie fajna opona, bardzo porównywalna z TKC-80 pod każdym względem (mowa o tyle), ale zdecydowanie mniej trwała. TKC został wymieniony po jakichś 12 tys. km i miał pośrodku jeszcze z 3 mm.
Na poniższym zdjęciu: rzeczone TKC po 12 kkm i nowy mit ass E10 - który właśnie wyłysiał w 9 kkm. Ostatnio edytowane przez bukowski : 14.09.2011 o 11:15 |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Lubaczów
Posty: 310
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 dni 3 godz 8 min 37 s
|
![]()
Czy zrobił ktoś na Mitasie E10 więcej niż 10 000 km z pełnym obciążeniem?
Mam dylemat czy objadą ok. 13 000 km część 65 % asfalt 35 % szutry i inne. Minęło trochę czasu od ostatnich opinii więc może napiszecie więcej ? Dzięki :-)
__________________
http://www.radiator-mototurystyka.pl/ Ostatnio edytowane przez Głazio : 05.07.2012 o 16:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: Gdynia
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 dni 6 godz 24 min 44 s
|
![]()
zrobił, na F650GS Twin, droga w te i nazad do Gruzji, większość po asfalcie. Po powrocie jeszcze do końca sezonu dojeździła.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
e-10 , mitas |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Fan Klub Mitas | enzo | Hamulce, kola, opony | 664 | 30.10.2013 19:52 |