Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.07.2011, 12:56   #1
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał aciu Zobacz post
Koszty wiem że małe
Problem w tym, że koszty wcale takie małe nie są...
[quote]

Cytat:
Napisał aciu Zobacz post
2T fajna sprawa ale pewnie zajechane są jak koń po westernie.
4t tym bardziej mogą być, bo jest więcej elementów które mogą się zepsuć, a remont jest duuuuużo droższy (dlatego zwykle tanio sprzedaje się 4t które go wymagają).

Wymiana tłoka w 2t to jakieś 500zł i jedno popołudnie. Raz na sezon czy dwa to rzecz raczej do przeżycia. Regularna wymiana oleju w 4t (co tysiąc właśnie albo i częściej) w tym samym okresie będzie dużo droższa.
Zwykle remont zawieszenia jest droższy niż to.

pzdr, Adam
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gasnie przy 5tys obr =( Szaman Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 30.08.2009 20:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.