![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]()
Tu się w 100% zgodzę. Wczoraj wróciłem do ustawień na asfalt:
- przód z TKC na ContiEscape - tył z E07 (jeżdżę na tym od początku) na Tourance TKC po prostu było mi szkoda na latanie po gorącym asfalcie, szczególnie że ostatnio dużo jeżdżę po mieście i często trzeba ostro awaryjnie hamować (ząbkowanie). Do zachowania na mokrym zastrzeżeń mam. E07 + mokry asfalt to nieciekawe połączenie, a wraz z zużyciem jakby szybciej traci przyczepność, co zapewniało mi ostatnio zbyt wiele "ciekawych" wrażeń - m.in. stąd zmiana na Tourance. Wczoraj była zdrowa zlewa, więc w gumowym ekwipunku wybrałem się na testy. Różnica na korzyść metzelera porażająca. Ale jak się asfalt skończył i przyszło przejechać przez kawałek rozmokłej polnej drogi równie porażająca była różnica ContiEscape vs. TKC ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |