Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.08.2008, 19:00   #1
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Hmm dlaczego ? Jeśli przód na półkach będzie obniżony to geometria będzie zachowana ...

Zresztą może niech wypowie się Ola bo ona ma chyba dokładnie w taki sposób opuszczoną Afrykę a śmiga w winklach jak szalona

Ostatnio edytowane przez hubert : 05.08.2008 o 19:06
hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.08.2008, 23:07   #2
newrom
heu ?
 
newrom's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
newrom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hubert Zobacz post
Hmm dlaczego ?
Bo SAG służy do ustawienia amortyzatora w taki sposób by możliwie najlepiej wybierał nierówności i równocześnie trzymał się drogi. Zmniejszanie wstępnego napięcia by obniżyć motocykl kojarzy mi się z obniżaniem poprzez spuszczenie powietrza w kołach (hihi, kiedyś tak obniżyliśmy tira bo się nie mieścił pod konstrukcją bramy u kumple)

Pozdr
newrom
PS. może jutro pokaże jak banalne jest obniżenie/podniesienie, mam kilka fotek z operacji podnoszenia detka (zajęło mi to ok 1h).
__________________
RD07 & DRZ
newrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.08.2008, 23:14   #3
newrom
heu ?
 
newrom's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
newrom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
Domyślnie

Na stronie nr 5 załącznika, lub pod adresem pokazane dlaczego zabawy SAG nie są rozsądne ;>
Załączone Pliki
Typ pliku: pdf 07241-02A.pdf (597.1 KB, 178 wyświetleń)
__________________
RD07 & DRZ

Ostatnio edytowane przez newrom : 05.08.2008 o 23:33
newrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.08.2008, 08:15   #4
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał newrom Zobacz post
Bo SAG służy do ustawienia amortyzatora w taki sposób by możliwie najlepiej wybierał nierówności i równocześnie trzymał się drogi. Zmniejszanie wstępnego napięcia by obniżyć motocykl kojarzy mi się z obniżaniem poprzez spuszczenie powietrza w kołach (hihi, kiedyś tak obniżyliśmy tira bo się nie mieścił pod konstrukcją bramy u kumple)
Hej kolego wiem co to jest SAG i jeśli osoba jest lekka i zostanie opuszczony przód to przy napięciu wstępnym skręconym na min SAG może być wciąż w dopuszczalnym zakresie wartości. Myślisz że wstawiając dogbones nie ingerusjesz we właściwości amortyzatora ? Przecież wydłużasz dźwignię tak ?
hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.09.2008, 14:57   #5
Pastor
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
PS: Widzialem gdzies na necie takie "kosci" ze srubą rzymska. Mozna bylo sobie regulowac wysokosc tylu w zalenosci od potrzeb.
Sambor linkował to z jakiegoś chyba francuskiego forum. Bardzo fajny patent.

Cytat:
Napisał newrom Zobacz post
... obniżaniem poprzez spuszczenie powietrza w kołach ... kiedyś tak obniżyliśmy tira bo się nie mieścił pod konstrukcją bramy
U nas kierowca TIRa nie chciał sobie spuścić powietrza przed niskim przejazdem pod rurociągiem, bo: no co wy duraki - przecie spuszcze na dole, a mnie na górze się nie mieści

Zdrowia!
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.09.2008, 17:50   #6
DANDY
 
DANDY's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 254
Motocykl: RD04 CRF 450 R Husqvarna TE 610
Przebieg: 50000
DANDY jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 57 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pastor Zobacz post
Sambor linkował to z jakiegoś chyba francuskiego forum. Bardzo fajny patent.
Srutu tutu pęczek drutu - mój kolega ma słonia na złotym łańcuchu

interesuje mnie konkret a nie jakieś bajki .................
gdziekupić za ile itp.

PS
swją drogą patent z rzymską śrubą niezły pomysł tylko czy gwint wytrzyma takie naprężenia ?!
__________________
i do zobaczenia na trasie

DANDY jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.09.2008, 09:45   #7
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał DANDY Zobacz post
Srutu tutu pęczek drutu - mój kolega ma słonia na złotym łańcuchu

interesuje mnie konkret a nie jakieś bajki .................
gdziekupić za ile itp.

PS
swją drogą patent z rzymską śrubą niezły pomysł tylko czy gwint wytrzyma takie naprężenia ?!
nie przeginaj, moze jeszcze mam Ci kupic i zamontowac. Przyłoz sie i poszukaj.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.09.2008, 10:21   #8
wlodar
Dołączył: Sobota, 14 Stycznia 2006
 
wlodar's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2006
Miasto: Gorzkie Pole/k.Poznania
Posty: 361
Motocykl: xl883 Iron
wlodar jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 8 godz 39 min 40 s
Domyślnie

Powiem tak... jak komuś Afri za duża to se może trampka kupić:P (wiem bo miałem i uznałem że za mały)a swoją drogą, wzrost nie gra roli... wystarczy spojrzeć na Ropucha a każdy przyzna rację, chłop 2 metrów nie ma a śmiga aż miło.
Afri mozna co najwyżej podwyższyć, co z lubością proponuje nam znany wszystkim z "niskich cen" AQ


a oto link:
https://ssl.kundenserver.de/s7427041...3D28UF010%3D29

....a tak przy okazji, na XRce też ledwie ziemi sięgałem, ale przecież o to chodzi
__________________
HD
wlodar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.09.2008, 12:44   #9
DANDY
 
DANDY's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 254
Motocykl: RD04 CRF 450 R Husqvarna TE 610
Przebieg: 50000
DANDY jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 57 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
nie przeginaj, moze jeszcze mam Ci kupic i zamontowac. Przyłoz sie i poszukaj.
z calego serca dziękuje za pomoc

wlodar
znalazłem już to wcześniej ale jak dlamnie za tanie ,mimo wszystko wielkie dzięki
__________________
i do zobaczenia na trasie

DANDY jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.09.2008, 14:54   #10
Robertbed
Niewierny
 
Robertbed's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Posty: 153
Motocykl: RD07a
Przebieg: 32000
Robertbed jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 min 45 s
Domyślnie

no tak,malo tego ze zaczely sie tu jakies potyczki, to jeszcze wyszlo na to ze nalezy podwyzszac afri, ech. widac musze sobie sam cos wymyslec, pierwsze to pojdzie siedzisko pod noz, i regulacja sprezyny, powinno byc dobrze
__________________
to byly piekne dni.....
Robertbed jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Owiewki do afri MaRP Wszystko dla Afryki 86 16.12.2015 20:22
h4 w afri many Układ elektryczny i zapłonowy 17 01.03.2010 23:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.