![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 6
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 22 godz 37 min 15 s
|
![]()
Chciałem tylko podzielić się swoimi uwagami na ten temat. Dzisiaj wprawiłem dodatkowy przekaźnik. Iskrzenie styków oryginalnego przestało istnieć kompletnie. Sądzę, jednakże że prąd płynie przez styki lecz jest to (jakbym to nazwał) prąd toru sterującego - znikomy i pomijalnie mały dla takiego przekaźnika. Tor główny "mocy" lub inaczej zasilanie cewki, przejął przekaźnik kupiony na "stacji" za 4,50 czy jakoś tak. Jednym słowem działa, choć nie wiem jak długo będzie - zobaczę i dam znać. Z czasem popracuję jeszcze nad bardziej gustownym rozwiązaniem designerskim, bo narazie wygląd może budzić zastrzeżenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
W końcu i ja zajrzałem do swojej pompki
![]() Aha dałem BA159... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
brak pompy | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 31 | 31.05.2013 00:51 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |
Demontaż pompy | oskar_z | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 29.05.2010 21:12 |