![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 55 min 8 s
|
![]()
A ja bede montowac przekaznik - zawsze to pare watuf prundu wiecej przy rozruchu a akku nie bedzie mi siadac tak szybko.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 33 min 20 s
|
![]()
Nie wiem co wy sie tak boicie tego obciazania swoich aku.
Aku jak aku , jak jest dobre to pochodzi ze 3 sezony , jak jest bardzo dobrej jakosci to moze z 5 i to jak garaz mamy grzany i ladujemy w zime. Aku to nie majatek , wiadomo ze jak padnie gdzies daleko to jest lipa. Najlepiej aku tak 2 x w roku rozladowac do napiecia 11V i od razu naladowac do pelna , akumulatory sie niszcza przez to ze w sprawnym motocyklu sa caly czas naladowane i rzadko kiedy dochodzi do rozladowania chociazby do 50%. Zazwyczaj glebokie rozladowanie nastepuje po padnieciu reglera lub w zime.Po takim padzie gdzie aku jest rozladowane ponizej 11V akumulator dostaje po d..pie. Aku lubi jak sie je rozladowuje i nie starajcie sie trzymac go na wieki w stanie naladowanym, chociaz z mojej praktyki wiem ze w motocyklu i tak sie nie doladuje do 100%. Konkluzja moja jest taka aby dawac aku w d...pe a dluzej pozyje.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Poznań
Posty: 102
Motocykl: RD04
![]() Online: 17 godz 29 min 39 s
|
![]()
ja tez odpalam na światłach - niedawno wymieniałem aku więc jest pewne
piszecie o przekaźnikach itd są oczywiście patenty, które dają namacalne efekty ale im więcej "patentów" tym większe prawdopodobieństwo jakiejś usterki |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: żółkiewka
Posty: 119
Motocykl: RD03
Przebieg: 160 000
![]() Online: 3 dni 3 godz 44 min 46 s
|
![]()
koledzy ja przez takie zapalanie na światłach utknołem przy lotnisku towarowym pod Hamburgiem. w prawdzie nadmorski klimat wpłynął negatywnie na aku bo przyśniedziały mi "klemy głównie plus" i podczas zapalania odcieło mi całkowicie prąd. problem niemały był bo nie miałem kluczy
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
fc-moto.de | Belfegor | Ciuch Afrykańczyka | 12 | 21.03.2014 20:03 |