Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.08.2008, 16:21   #1
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 55 min 8 s
Domyślnie

A ja bede montowac przekaznik - zawsze to pare watuf prundu wiecej przy rozruchu a akku nie bedzie mi siadac tak szybko.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.08.2008, 23:46   #2
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 33 min 20 s
Domyślnie

Nie wiem co wy sie tak boicie tego obciazania swoich aku.
Aku jak aku , jak jest dobre to pochodzi ze 3 sezony , jak jest bardzo dobrej jakosci to moze z 5 i to jak garaz mamy grzany i ladujemy w zime.
Aku to nie majatek , wiadomo ze jak padnie gdzies daleko to jest lipa.
Najlepiej aku tak 2 x w roku rozladowac do napiecia 11V i od razu naladowac do pelna , akumulatory sie niszcza przez to ze w sprawnym motocyklu sa caly czas naladowane i rzadko kiedy dochodzi do rozladowania chociazby do 50%.
Zazwyczaj glebokie rozladowanie nastepuje po padnieciu reglera lub w zime.Po takim padzie gdzie aku jest rozladowane ponizej 11V akumulator dostaje po d..pie.
Aku lubi jak sie je rozladowuje i nie starajcie sie trzymac go na wieki w stanie naladowanym, chociaz z mojej praktyki wiem ze w motocyklu i tak sie nie doladuje do 100%.

Konkluzja moja jest taka aby dawac aku w d...pe a dluzej pozyje.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.08.2008, 21:30   #3
konrad1f
 
konrad1f's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Poznań
Posty: 102
Motocykl: RD04
konrad1f jest na dystyngowanej drodze
Online: 17 godz 29 min 39 s
Domyślnie

ja tez odpalam na światłach - niedawno wymieniałem aku więc jest pewne
piszecie o przekaźnikach itd
są oczywiście patenty, które dają namacalne efekty ale im więcej "patentów" tym większe prawdopodobieństwo jakiejś usterki
konrad1f jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.06.2011, 12:48   #4
SLAWEK BANDOSZ
 
SLAWEK BANDOSZ's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: żółkiewka
Posty: 119
Motocykl: RD03
Przebieg: 160 000
SLAWEK BANDOSZ jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 3 godz 44 min 46 s
Domyślnie

koledzy ja przez takie zapalanie na światłach utknołem przy lotnisku towarowym pod Hamburgiem. w prawdzie nadmorski klimat wpłynął negatywnie na aku bo przyśniedziały mi "klemy głównie plus" i podczas zapalania odcieło mi całkowicie prąd. problem niemały był bo nie miałem kluczy. innym razem na skrzyżowaniu moto zgasło i po odpaleniu na światłach przekaźnik odcioł zasilanie. jednym słowem oszczędzaj światło.
SLAWEK BANDOSZ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
fc-moto.de Belfegor Ciuch Afrykańczyka 12 21.03.2014 20:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.