![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Może pomóc naniesienie chromu technicznego i wypolerowanie, jeśli to będzie porządnie wykonane ma szanse powodzenia.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 301
Motocykl: LC4 ADV Puzle Edition ale nie wiele brakuje ;P
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 54 s
|
![]() Cytat:
Jest jakaś "tania" alternatywa w RD03? Bo z kata to cięcie gięcie i kombinacje ze sprężynami? Sam amor to pikuś - widzę że można dostać w cenie regeneracji starego ale co dalej. Kumpel coś przebąkiwał że z XR coś podejdzie, ale... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Szukaj, czytaj na forum. I pogadaj z Rambo. On już wszystko próbował na tył włożyć
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
W domu to się tego nie da zrobić, ale poszukaj gdzie się bawią w nakładanie chromu.
Kiedyś pojwaił mi się wżerek na bisteinie B6 , został on uzupełniony ( przy przebiegu amorków ok 200tyskm) właśnie chromem technicznym następnie amorki przelatały do przebiegu 335tyskm ( sprzedaż samochodu ) w dobrej kondycji . W stanach wyższej konieczności można próbować się podratować , zbadać temat zawsze warto zanim się podejmie ostateczną decyzję o wymianie na inny.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 30.05.2011 o 12:34 |
![]() |
![]() |