![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
co do przetaczania to wiesz... musisz rozszprychować koło. jeśli nie zrobisz tego sam to lecisz z 200PLN za składanie i centrowanie + robota tokarza a ci się cenią... pamiętaj również, że to nie tylko kolejny rozmiar łożyska ale rówież simmerringa + nie mam pewności czy takie podtoczone koło będzie miało tą samą wytrzymałość ![]() IMO lepiej chyba poszukać w uż. koła lub jeśli luz nie jest krytyczny wkleić zewn bieżnię na klej do łożysk - oczywiście mając na uwadze późniejsze siupy z demontażem na gorąco. dlatego moim zdaniem warto wymieniać łożyska raz w sezonie zwłaszcza jak się topi moto od czasu do czasu lub wogle lubi się latanie po dziurwach. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |