![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Świdnica
Posty: 2
Motocykl: 1999r.
![]() Online: 1 godz 40 min 20 s
|
![]() Cytat:
Też tak miałem kiedyś...Jeździłem bez pompy ( z odpowiednio połączonymi przewodami paliwowymi) i owszem motocykl jeździł. Jednak po założeniu nowej pompy paliwa poczułem, że motocykl zyskał dość znacznie na mocy, zwłaszcza na wyższych obrotach. Uważam więc, że bez pompy można jeździć tylko ostatecznie (na czas awarii). Bez pompy motor chodzi, ale muli się na wyższych obrotach. Czy warto szczędzić pare groszy na pompę ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skwiercząca pompa paliwa | Włóczykij | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.07.2012 21:39 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |