![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
300 km stuknęło na tylnym mitasie E10 i...jest dobrze. Na mokrym co prawda nie probowalem. Na suchym ciut gorzej, niż TKC, ale za to nieco bardziej przewidywalnie. Na asfalcie lepiej - ciszej, bardziej plynnie sie sklada (chociaz porownywalem boki opony - są niemal identycznie wyprofilowane). Niezły indeks prędkości - 190 km/h i bardziej wzmocnione barki mogą zmniejszać prawdopodobienstwo zlapania kapcia*.
Natomiast bardzo mi się podoba zachowanie na luznym piasku, idealnie moduluje się gazem przyczepność, trochę gorzej od TKC ciągnie w błocie. Ale minimalnie. Biorąc pod uwagę, że jest o 100 zł tańsza i będzie się zużywać choćby porównywalnie, wolę e10. * od lat kupuję do 4oooo opony z największym dostępnym indeksem nośności i prędkości. Działa. Tzn. nie łapię gum _w ogóle_. Biorąc pod uwagę 100 złotych różnicy |
![]() |
![]() |
Tags |
e-10 , mitas |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Fan Klub Mitas | enzo | Hamulce, kola, opony | 664 | 30.10.2013 19:52 |