Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.04.2008, 11:09   #11
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,996
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 godz 8 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pastor Zobacz post
I dostajesz pełne 12V od razu po włączeniu?
moim zdaniem tak.
Jak jest sterownik to napiecie na kablu z modułu zalezy od obrotów silnika - wczoraj mierzyłem ale czy i jaki to ma wpływ na sterownik pompy i pompę nie wiem.
Na pewno sterownik rozłacza pompę jak zgasnie silnik a to dla mnie najwazniesze bo przy mostku na stałe nie chce myslec co sie może zdarzyc przy wywrotce
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.