![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
W zeszłym roku założyłem TrailAttack do swojej Afryczki i zrobiłem na nich wyjazd do Serbii zużycie po 5000 km niewielkie. Moim zdaniem są to opony porównywalne do Anakee 2 ale bardziej szosowe. Na mokrym trzymają tak jak Anakee, na suchym raz mi w zakręcie odjechał tył ale szczerze mówiąc nie wiem czy przyczyna leżała w oponach. Na glebie się nie skończyło na szczęście. Ich zaletą jest to że mniej hałasują niż Anakee (mimo że Anakee należą do cichych) , wadą - lekkie szimi w zakresie 50-60 km/h przy puszczonej kierownicy. Dokładnie taki sam efekt miał jeden z klientów który kupił te opony do DL650 i słyszałem o kilku innych przypadkach u użytkowników DL - moim zdaniem to nie ma wpływu na jazdę.
Jeśli chodzi o opony dętkowe/bezdętkowe to zasada jest jedna. Każdą oponę bezdętkową można założyć na felgę dętkową pod warunkiem że założymy do niej dętkę. Niektórzy producenci wychodzą z założenia że nie opłaca się produkować dwóch wersji opony - bezdętkowej i dętkowej i w związku z tym jest jedna wersja, którą oznaczają TL (bezdętkowa) albo TL/TT (bezdętkowa/dętkowa). Przykładem jest np Michelin Anakee. Zresztą na wielu oponach bezdętkowych możecie znaleźć napis "On tube type rim fit tube" czy coś w tym stylu .... Podstawowa i czasmai jednyna różnica między oponą dętkową a bezdętkową jest taka że bezdętowa opona posiada wewnątrz dodatkową warstwę butylową.
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |