|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Wg mnie stary płyn się przegrzewa. Miałem podobnie z tylnym hamulcem na Transfogaraskiej.
![]() POWODZENIA!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
księgowy...
![]() |
![]()
Hej Zazigi
![]() ![]() Afryczka pojedzie na byle smalcu, i raczej nie zawiedzie w czarnej dupie... Z katami to trochę inaczej jest. Masz stare płyny w układzie hamulcowym i sprzęgła. Najprawdopodobniej ten KTM stał długo. U nas mierzy się odpowiednim miernikiem stopień wilgotności tych płynów, albo sie je wymienia zapobiegawczo raz na rok. Płyn od sprzęgła jest płynem mineralnym który jeszcze szybciej łapie wilgoć. Stąd te częste problemy z wysprzęgnikiem w katach (bo ludzie albo nie wiedzą, albo lekceważą temat) pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ameryka Południowa | juri bmw adv | Przygotowania do wyjazdów | 15 | 27.02.2013 17:45 |
[Ameryka Południowa - Styczeń 2010] www.motoamerica2010.pl | Big_Brother | Trochę dalej | 66 | 12.05.2010 23:04 |
motoamerica.pl (Ameryka pd. 2010) | Big_Brother | Przygotowania do wyjazdów | 10 | 13.11.2009 10:39 |
Ameryka Południowa 2010 | Pretor | Umawianie i propozycje wyjazdów | 10 | 31.03.2009 17:02 |