![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 227
Motocykl: LC4 Adv
Przebieg: 30000
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 27 min 43 s
|
![]() Cytat:
Nową kierownicę mam od stycznia a oryginału już brak. Pamiętam jednak, że porównywałem je i różnicy w wysokości nie było. Była natomiast niewielka różnica w kącie "chwytów". W kierownicy Tomasselli są skierowane bardziej na kierowcę. Jest to jednak różnica niewielka i nieodczuwalna.
__________________
Pozdrawiam Darek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Dziękuje pięknie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Oryginalna kiera od Lc8 do At, da rade? | Mirek Swirek | Wszystko dla Afryki | 3 | 13.05.2012 22:51 |