![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
PawelZDR - dzięki. Panowie - konkrety! Każdy z nas coś słyszał, o podgrzewaniu olejem silnikowym, o wężownicach w miskach olejowych, o drucie oporowym i inne patenty rodem z PRL-u. Tylko co z tego , skoro nie będe 10 konnym skutere jeździł na parowniku do 100 konnego silnika! Ja pytam o gotowe rozwiązania stosowane seryjnie na przykład we Włoszech czy Chinach, sprawdzone i przystosowane.
Czy wielozawór stosowany w instalacjach skuterowych jest taki jak w instalacjach samochodowych , czy pełni również rolę parownika? Czy przytoczony przeze mnie reduktor lovato obsłuży gaz idący bez parownika bezpośrednio z wielozaworu samochodowego ?
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
skuter Piaggio 125 X8 | Pils | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 27.02.2012 09:38 |