|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,962
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 29 min 38 s
|
PawelZDR - dzięki. Panowie - konkrety! Każdy z nas coś słyszał, o podgrzewaniu olejem silnikowym, o wężownicach w miskach olejowych, o drucie oporowym i inne patenty rodem z PRL-u. Tylko co z tego , skoro nie będe 10 konnym skutere jeździł na parowniku do 100 konnego silnika! Ja pytam o gotowe rozwiązania stosowane seryjnie na przykład we Włoszech czy Chinach, sprawdzone i przystosowane.
Czy wielozawór stosowany w instalacjach skuterowych jest taki jak w instalacjach samochodowych , czy pełni również rolę parownika? Czy przytoczony przeze mnie reduktor lovato obsłuży gaz idący bez parownika bezpośrednio z wielozaworu samochodowego ?
__________________
Enduro i ADV |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
Patrząc na patent z podanego link-u to tam nie ma żadnego wielozaworu jest tylko wstępny reduktor który obniża cisnienie z butli do 0.5psi i zwykly ręczny kurek na wyjściu z reduktora.To Lovato jest właśnie przystosowane typowo do pobierania gazu prosto z butli.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| skuter Piaggio 125 X8 | Pils | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 27.02.2012 10:38 |