![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Posty: 234
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 2 godz 17 min 20 s
|
![]()
Miałem u siebie podłączone światła awaryjne i gniazdo zapalniczki przez jakiegoś niemca. Wszystko to dziwnie było podłączone. Warunki zewnętrzne zrobiły swoje.Zaczęło się od tego,że nie mogłem kluczykiem wyłączyć zapalonego motocykla.Wszystkie lampki i trip gasł a moto sobie spokojnie pracowało.Zdarzało się to nieregularnie.Któregoś dnia podczas jazdy trip wysiadł i lampki z pulpitu też.Wypiąłem to dziadostwo i od tamtej pory nie mam żadnych problemów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 852
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 21 godz 51 min 51 s
|
![]()
Ja to bym podpioł woltomierz ?(taki za 10 pln ) i polatał troche obserwując napięcie może to regler dogorywa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Cały czas się uczy
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 17 godz 58 min 52 s
|
![]()
Ja bym jeszcze pomierzył napięcia międzyfazowe na alternatorze ( te trzy przewody z alternatora do regulatora) - każdy z każdym - szczytowo ma być pod 80 v i ważniejsze - wszystkie trzy jednakowe.
Pozdrawiam i życzę zwycięstwa nad oporną materią. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szkocja 2012 - tam podobno pada deszcz... - relacja | Tymon | Trochę dalej | 132 | 11.04.2014 12:20 |
Znów zmiana, czyli poszukiwania miodu w dupie | Vertus72 | Inne - dyskusja ogólna | 62 | 07.11.2013 12:36 |